Guru zarządzania nie tworzą historii

Szczęście to kluczowy element sukcesu w biznesie – mówi Guy Kawasaki – choć większość ludzi nie chce się do tego przyznać. To wymagałoby zbyt wiele pokory. Były szef ewangelistów firmy Apple, obecnie przedsiębiorca internetowy i autor wielu marketingowych bestsellerów opowiada o roli przypadku w interesach, dobrodziejstwach Internetu i wyjaśnia, czego może nauczyć się marketer od jubilera.

rozmawia Tomasz Gregorczyk

Guy Kawasaki

były szef zespołu ewangelistów Apple. Współzałożyciel serwisu Alltop.com, internetowego magazynu/agregatora treści popularnych tematów w Sieci, partner założyciel Garage Technology Ventures. Stały felietonista Open Forum American Express. Autor dziewięciu książek, m.in. „Reality Check”, „The Art of the Start”, „Rules for Revolutionaries”, „How to Drive Your Competition Crazy”, „Selling the Dream”, „The Macintosh Way”.

Guru zarządzania nie tworzą historii
Tomasz GregorczykTomasz Gregorczyk

Jeszcze jako student pracowałeś w branży jubilerskiej. Podobno był to najtrudniejszy biznes, z jakim się zetknąłeś.

Guy KawasakiGuy Kawasaki

Zgadza się.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się