W oczekiwaniu na adaptację cyfrową polskiego biznesu

Jakie narzędzie marketingowe jest najczęściej wykorzystywane w polskim e-commerce? Jak sprawić, by po te narzędzia przedsiębiorcy sięgali śmielej? Dlaczego Internet powinien być najdroższym medium reklamowym?

Włodzimierz Schmidt w rozmowie z Jakubem Müllerem zapowiada najważniejsze tematy nadchodzącego Forum IAB 2015

Włodzimierz Schmidt

Prezes IAB Polska

W oczekiwaniu na adaptację cyfrową polskiego biznesu
Jakub MüllerJakub Müller

Każda duża konferencja branżowa ma swój temat przewodni. Nawet nie tyle oficjalny, ile rodzący się w trakcie. Na tyle istotny dla branży, że przewija się i w programie, i podczas rozmów w kuluarach. Co pana zdaniem będzie takim tematem podczas Forum IAB 2015?

Włodzimierz SchmidtWłodzimierz Schmidt

Myślą przewodnią tegorocznego Forum IAB jest adaptacja cyfrowa polskich przedsiębiorców, będąca naturalnym następstwem adaptacji cyfrowej zarówno polskiej, jak i światowych gospodarek. Powszechny mobilny dostęp do Internetu, a także coraz łatwiejszy dostęp do urządzeń mobilnych doprowadził do zmiany sposobu, w jaki korzystamy z Sieci.

Przedsiębiorcy dążący do utrzymania konkurencyjności na rynku – niezależnie od branży, w której się specjalizują – muszą zaadaptować się do nowej rzeczywistości, zmieniając model biznesowy, by podążać za potrzebami współczesnych konsumentów. W tym kontekście adaptacja cyfrowa polskiego biznesu stanowi jedną z kluczowych kwestii dla dalszego dynamicznego rozwoju polskiej gospodarki.

Tak powszechny dostęp do Internetu i jego szeroka penetracja to stosunkowo nowy stan rzeczy – zmiany dokonały się na przestrzeni ostatnich kilku lat. Wszyscy uczymy się, przyglądamy działaniom innych branż i firm na rynkach zagranicznych, aby jak najlepiej dostosować działania do dynamicznie ewoluującej rzeczywistości. Adaptacja cyfrowa jest obecnie jednym z najgorętszych trendów.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się