Konsumpcja pozostawia niedosyt

Jacy są europejscy konsumenci? Czy bardzo się od siebie różnią? Za jakimi wartościami tęsknią?

Z koordynatorem projektu „Trend Hunter. Trendy w Europie” Ewą Jarosz (TNS OBOP) rozmawia Tomasz Gregorczyk

Ewa Jarosz

Absolwentka Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywała w sieciowych agencjach reklamowych. To właśnie wtedy zdała sobie sprawę, że bycie socjologiem może być nie tylko powołaniem, ale i zawodem. W TNS OBOP od 2007 r. realizuje badania jakościowe – w tym również projekty międzynarodowe. W 2008 r. na stażu badawczym w Londynie miała możliwość uczestniczenia w badaniach obejmujących państwa w obszarze całego globu.

Konsumpcja pozostawia niedosyt
Tomasz GregorczykTomasz Gregorczyk

Zacznijmy od tego, jaka była idea badania „Trend Hunter. Trendy w Europie”.

Ewa JaroszEwa Jarosz

Po pierwsze, Polska rzadko bywa centrum logistycznym czy merytorycznym w badaniach międzynarodowych. Pomyśleliśmy, że byłoby dobrze zaprezentować się jako ośrodek, który ma potencjał i możliwości, aby taką funkcję pełnić. Powód drugi to po prostu nasze zainteresowania badawcze. Chcieliśmy zbadać, jak formują i przenikają się trendy w Europie. To z kolei podstawa do ustalenia, jakich zmian można oczekiwać – także na naszym rynku.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się