
Jaki problem mają polskie serwisy urzędowe?

Problemem jest to, że są one często przygotowane na bazie dość niezdefiniowanych wzorców, i to tylko po to, żeby istniały, a nie po to, aby spełnić faktyczne oczekiwania użytkowników. Mieszkaniec danego miasta czy powiatu napotyka w nich trywialne trudności: nie może dotrzeć do bardzo istotnej informacji, czasem nawet niełatwo mu sprawdzić, w jakich godzinach pracuje urząd.
Na to wszystko nakładają się problemy związane z samą konstrukcją serwisów, które często są zbyt skomplikowane graficznie i technologicznie – pojawiają się na przykład animacje banerowe, a dokumenty do pobrania przygotowane są w formatach, które nie działają na każdym komputerze.
Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz4915 innych artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.