Trzeba myśleć obrazami, całkiem jak w reklamie. Rozmowa z Katarzyną Przewuską

Visual storytelling wyznacza jeden z nowych standardów w public relations – mówi Katarzyna Przewuska, COO agencji Havas Worldwide Warsaw, juror w kategorii PR na festiwalu kreatywności w Cannes. W obszernym wywiadzie także o kulisach obrad jury i o tym, co zrobić, aby polskie kampanie wypadały na festiwalu lepiej.

rozmawia Jakub Müller

Katarzyna Przewuska

Chief operating officer Havas Worldwide Warsaw, wcześniej dyrektor zarządzająca Havas PR Warsaw (daw. Euro RSCG Sensors). Doradzała strategicznie firmom takim jak Samsung, Orange, Volvo, Heineken czy Kimberly-Clark. Wykładowczyni zagadnień z zakresu nowych mediów, jurorka w konkursach branżowych (Sabre Awards, Golden World Awards, Złote Spinacze).
Trzeba myśleć obrazami, całkiem jak w reklamie. Rozmowa z Katarzyną Przewuską
Jakub MüllerJakub Müller

Proszę sobie wyobrazić, że jestem świeżo upieczonym dyrektorem zarządzającym agencji public relations, który w przyszłości chciałby zostać jurorem Cannes Lions. Co powinienem robić, żeby się to udało?

Katarzyna PrzewuskaKatarzyna Przewuska

Przede wszystkim trzeba mieć dorobek w branży poparty sukcesami i udzielać się w przedsięwzięciach branżowych. Organizator Cannes Lions, do którego należy finalna decyzja co do doboru jury, ma przedstawicieli na lokalnych rynkach.

W Polsce tym przedstawicielem jest Stowarzyszenie Agencji Reklamowych i to właśnie SAR przekazało mi informację – początkowo o tym, że jestem w gronie trzech kandydatów, a następnie, że zostałam wybrana do jury. Nie znam dokładnie kryteriów wyboru, ale zakładam, że wpływ na decyzję mają: rozpoznawalność kandydata na jurora, jak i sukcesy we wcześniejszych edycjach Cannes Lions agencji, którą on reprezentuje.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się