Miałem zadanie wygrania Internetu

„Piszę językiem codziennym, a nie językiem komunikatów prasowych” – mówi Marcin Gruszka, rzecznik prasowy Play – i przyznaje, że typowe wywiady z prezesem to nuda, która zabiłaby firmowego bloga. W wywiadzie także o współpracy z celebrytami i o tym, jak nawet nieudane projekty pomagają marce.

rozmawia Jakub Müller

Marcin Gruszka

Rzecznik prasowy Play

Miałem zadanie wygrania Internetu
Jakub MüllerJakub Müller

Marka Play kilka lat temu z powodzeniem postawiła na publikowanie własnych treści w mediach społecznościowych. Czy dzisiaj o taki sukces byłoby wam trudniej? Konkurencja o uwagę konsumenta jest dużo większa. Niedługo wszystkie marki mogą zacząć stosować podobną taktykę.

Marcin GruszkaMarcin Gruszka

Na pewno nie wszystkie marki, bo to specyficzna taktyka, która dla jednego brandu będzie odpowiednia, a w wypadku innego kompletnie chybiona. Wszystko zależy od sytuacji i wyznaczonych celów. I nieważne, czy marka jest pierwsza na rynku, druga czy ostatnia – ważne jest to, co i w jaki sposób chce powiedzieć. Jeśli jest to ciekawe – konsumenci i dziennikarze zwrócą na to uwagę.

Podkreślam: nie wszystkie marki muszą robić to, co my, zresztą sami ciągle się uczymy. Z drugiej strony nie można udawać, że social media nie są bardzo istotne. Nawet gdyby zarządzający jakąś marką przyjęli zasadę nieobecności w mediach społecznościowych, to gdyby ich brand był tam obecny za sprawą konsumentów, po prostu musieliby się do tego odnieść.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się