4.08.2021Efektywny marketing – to znaczy jaki? Wyjaśnia przewodniczący jury Effie Awards 2021, Maciej HermanNajważniejsze marketingowe KPI pozostają niezmienne, ale zmieniają się kanały komunikacji i narzędzia analityczne. Jest jeszcze kilka istotnych aspektów, którymi marki będą mogły mocno zapunktować w konkursie. O efektywnym marketingu nie tylko w kontekście Effie rozmawiamy z Maciejem Hermanem, dyrektorem zarządzającym firmy Wedel 0 0 0
17.04.2021Nie będzie pieniędzy sponsorów dla średniakówJaki jest stan sponsoringu sportowego wiosną 2021 roku? Jak zmieni się jego rola w miksie marketingowym? Jaka będzie struktura wydatków sponsorów? Co z mniejszymi eventami? Jak rysuje się przyszłość transmisji sportowych live? O tym rozmawiamy z Adamem Pawlukiewiczem, koordynatorem działów badań i rozwoju w firmie Pentagon Research 0 0 1
3.03.2021Czy to są czasy dla zbuntowanych marek?Marketing może nawiązywać do wielu obszarów buntu. Granicą sensowności tego będzie granica wpływu i możliwości działania w danym obszarze. (...) Totalna neutralność wydaje się złą strategią w czasach, kiedy burzliwie ścierają się wartości, a jednocześnie panuje przeładowanie marketingowe produktami i usługami. O zbuntowanych markach rozmawiamy z Agnieszką Kwaśniewską, chief strategy officer w agencji Saatchi & Saatchi 0 0 0
27.02.2021Bunt wybija nas z koleinMoment buntu to moment karnawału, czas eksperymentowania, sprawdzania, o ile możemy poprzesuwać granice. Co w tym czasie mogą zrobić marki? Jak zareagować? O buncie i markach zbuntowanych rozmawiamy z Robertem Zydlem, dyrektorem Muzeum Etnograficznego w Warszawie i prowadzącym konferencję Zbuntowane Marki. 0 0 0
23.03.2020Ekonomia behawioralna, czyli projektowanie ludzkich zachowań – nie tylko w czasach pandemiiJak ekonomia behawioralna może pomóc w trakcie epidemii? Czy można nakłonić ludzi do spłacania długów? I do tego poprawić im samopoczucie? Jak projektować ścieżkę przez Ikeę, żeby starsi ludzie kupowali więcej? Gdzie są granice etyczne projektowania zachowań? Rozmawiamy o tym z dr Agatą Romaniuk, właścicielką agencji Blink Spark a Change 0 0 1