Bunt wybija nas z kolein

Moment buntu to moment karnawału, czas eksperymentowania, sprawdzania, o ile możemy poprzesuwać granice. Co w tym czasie mogą zrobić marki? Jak zareagować?

O buncie i markach zbuntowanych rozmawiamy z Robertem Zydlem, dyrektorem Muzeum Etnograficznego w Warszawie i prowadzącym konferencję Zbuntowane Marki.

Robert Zydel

Dyrektor Państwowego Muzeum Etnograficznego. Pracował w agencjach badawczych i był strategiem w agencji kreatywnej Saatchi & Saatchi. Przez pięć lat pełnił kierownicze funkcje w warszawskim ratuszu. Kierował Centrum Komunikacji Społecznej, był dyrektorem Biura Marketingu Miasta.

Fot. P. Walczak
Bunt wybija nas z kolein

Do czego przyda się etnografia w marketingu

Jacek SzlakJacek Szlak

Jest pan obecnie dyrektorem Muzeum Etnograficznego. Ma pan jednak ogromne doświadczenie w marketingu.

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się