Efektywny marketing – to znaczy jaki? Wyjaśnia przewodniczący jury Effie Awards 2021, Maciej Herman

Najważniejsze marketingowe KPI pozostają niezmienne, ale zmieniają się kanały komunikacji i narzędzia analityczne. Jest jeszcze kilka istotnych aspektów, którymi marki będą mogły mocno zapunktować w konkursie.

O efektywnym marketingu nie tylko w kontekście Effie rozmawiamy z Maciejem Hermanem, dyrektorem zarządzającym firmy Wedel

Maciej Herman

Dyrektor Zarządzający Lotte Wedel, właściciela marki E.Wedel. W firmie od 2008 roku. Z rynkiem FMCG związany od ponad 20 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał zajmując stanowiska w działach komercyjnych takich firm jak Kompania Piwowarska, Frito Lay i Procter and Gamble. W ciągu ostatnich kilku lat Wedel stał się jedną z najszybciej rosnących firm słodyczowych w Polsce i obecnie znajduje się gronie 3 największych producentów polskiej branży słodyczowej. Jej produkty są eksportowane do blisko 60 krajów na wszystkich kontynentach. Od 2018 roku oferta produktowa obejmuje także lody. Dzięki odważnym i rewolucyjnym zmianom komunikacyjnym firma otrzymała w ciągu ostatnich lat szereg nagród, m.in. złotą Effie za kampanię „W kuchni z Wedlem” czy brązowego spinacza za e-sportowy projekt „Wedel Up! Zagrajmy inaczej”. Jest także wielokrotnym laureatem prestiżowych konkursów produktowych, plebiscytów i rankingów.

Efektywny marketing – to znaczy jaki? Wyjaśnia przewodniczący jury Effie Awards 2021, Maciej Herman

W drugiej połowie sierpnia jury Effie Awards 2021 rozpocznie przegląd projektów zgłoszonych do konkursu. Następnym krokiem będą już obrady, oceny indywidualne, głosowanie online i wyłanianie krótkiej listy kandydatów do nagród. Co będzie ważne w tegorocznym konkursie, podsumowującym nietypowy 2020 rok? Zapytaliśmy przewodniczącego jury.

Jacek SzlakJacek Szlak

Czym dla pana są nagrody Effie? Jakie cechy powinna mieć kampania godna tej nagrody?

Zachęcamy do lektury
tego interesującego wywiadu!

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do niego oraz

4915 innych artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się