4.04.2013Seksualizacja dziewcząt w mediach – jak bronić się przed jej skutkami?Reklamy i inne przekazy medialne sprowadzające kobiety do roli obiektu seksualnego są szkodliwe i wpływają na psychikę coraz młodszych dzieci – tak w skrócie można podsumować tezy przełożonego niedawno na polski amerykańskiego raportu na temat seksualizacji dziewcząt. Z prof. Eileen Zurbriggen rozmawia Tomasz Gregorczyk 0 0 0
11.05.2012Jakim szefem jest kobieta?Czy istnieje coś takiego jak „kobiecy styl zarządzania”? Czy kobiety w firmie wspierają się nawzajem, czy też wręcz przeciwnie? Czym jest dzisiaj szklany sufit i czy współczesne menedżerki są feministkami? Z Joanną Dzierzbicką (Grupa IQS) o badaniu poświęconym kobietom menedżerom rozmawia Tomasz Gregorczyk 0 0 0
28.08.2012Jest różnica między metaforą a nieprawdąPride & Glory od początku była takim komarem, który wpada do pokoju i głośno bzyczy. Robiliśmy wokół siebie bardzo dużo szumu, co niektórym zupełnie nie pasowało. Z Dawidem Szczepaniakiem nie tylko o jego agencji rozmawia Tomasz Gregorczyk 0 0 0
7.12.2009Potrzeby kobiet wyrafinowanePrzemysł pornograficzny to znakomity biznes, i to – co ciekawe – zwłaszcza dla kobiet. O tym, kiedy porno przestało być tematem tabu, przenosząc się do mainstreamu, jak wpływa to na zachowania konsumentów i rynek reklamowy z prof. Tomaszem Szlendakiem rozmawia Jakub Müller 0 0 0
2.08.2007Nic się nie uda bez emocjiCzłowiek dwudziestego wieku był bardzo zarozumiały – sądził, że posiadł już wgląd w swoją psychikę, tak jak udało mu się zrozumieć funkcjonowanie ciała – mówi profesor Rafał Ohme. W wywiadzie rozmawiamy o odkryciach współczesnej psychologii wpływających nie tylko na marketing i reklamę, ale także na wyczynowy sport czy badania nad problemem rasizmu. rozmawia Jakub Müller 0 0 0