27.03.2018Co marki robią w przedszkolach i szkołach?Małe dzieci się nie zmieniły. To jest piękne i wspaniałe, że są takie, jak były wiele lat temu. Do starszej młodzieży natomiast jest nam zdecydowanie trudniej docierać. Jest bystrzejsza, ma dostęp do technologii, ulega wpływom influencerów, a wpływy środowiska są dużo wyraźniejsze, niż to było kiedyś. Z Mateuszem Pietrulińskim, new business managerem w agencji komunikacji marketingowej Adliner rozmawia Jacek Szlak 0 0 0
23.01.2008Uległość wobec pudełkaJak duży wpływ ma opakowanie na decyzje zakupowe? Czy konsumenci czytają teksty na opakowaniach? Czy opakowania wykonane z ekologicznych materiałów są częściej wybierane? Czym grożą w packagingu nieprzemyślane eksperymenty i co może komunikować sam kolor? O opakowaniach z Tomaszem Baranem (PBS DGA) rozmawia Tomasz Gregorczyk 0 0 0
2.11.2016Ogarnianie chaosu mediów społecznościowych. Czy są postępy?Życzyłbym sobie, żeby marketerzy częściej patrzyli na swoje działania bardziej analitycznie. Z Janem Zającem, prezesem agencji badawczej Sotrender, rozmawia Justyna Mądro 0 0 0
8.03.2010Slogan nasz powszedniWyjątkowo trafne slogany nie tylko służą marce, ale i stają się materią języka potocznego. Kiepskie są zaś obiektem kpin i nierzadko obracają się przeciw produktom czy firmom, które miały reklamować. Tomasz Gregorczyk rozmawia z autorami „Słownika sloganów reklamowych” Martą Spychalską i Marcinem Hołotą o dobrych i złych hasłach reklamowych 0 0 0
22.11.2007Ważna jest obecność, transparentność i szczerośćMarki istnieją w Internecie nie tylko dzięki bannerom, e-mailingom i filmom na YouTube. Pojawiają się także w setkach dyskusji i opinii wyrażanych na blogach, forach i grupach dyskusyjnych. Nie da się w pełni kontrolować internetowych rozmów, można jednak wpływać na ilość i jakość swojej obecności w Sieci, angażując do tego tak zwanych ewangelistów marki. O amplifyingu internetowym z Mariuszem Woźnickim (Harder&Harder) rozmawia Tomasz Gregorczyk 0 0 0