6.07.2006Transfer emocji ze sportu do reklamySponsoring sportowy to nie jest działanie krótkoterminowe. Należy o nim myśleć w perspektywie co najmniej trzyletniej. Inaczej mamy do czynienia z przypadkowymi działaniami marketingowymi, które nie przysłużą się marce. Seria niewłaściwych decyzji podjętych w ostatnich latach wobec polskiego sportu stawia to narzędzie pod pręgierzem. A przecież emocje wyzwalane przez sport można świetnie wykorzystać w reklamie produktów. O sponsoringu sportowym, jego dobrych i złych stronach, działaniach chybionych i podstępnych w rozmowie Tomasza Gregorczyka z Wojciechem Pysiewiczem 0 0 0
11.04.2017Lifestyle’owe podejście do samochodu Inwestujemy w ubranie czy inne przedmioty mówiące o naszym wizerunku, ale to cztery kółka są dominującym elementem wpływającym na to, jak nas postrzegają. Z dyrektorem marketingu marki SEAT w Polsce Maciejem Sipem rozmawia Mateusz Lubczański 0 0 0
9.03.2006Jak zbudować wizerunek silnej marki dziecięcejDzieci łatwo przywiązują się do marek, jednak ich upodobania konsumenckie są często zupełnie niezrozumiałe dla rodziców. A przecież to dorośli są ostatecznymi klientami. Jak zatem połączyć ich wymagania z oryginalnymi gustami dzieci? Jak promować markę tak, aby trafiła do obu tych grup? Kiedy to rodzice słuchają swoich pociech? O tym, co się sprawdza, a co zawodzi w marketingu dziecięcym mówi Dorota Całka w rozmowie z Tomaszem Gregorczykiem 0 0 0
29.07.2015Jak sprzedawać szczęście współczesnym niedowiarkomDlaczego kupujemy książki biznesowe, a potem ich nie czytamy? Czy Facebook może upaść? Czym jest dzisiaj content marketing? Z prezesem Universal McCann Tadeuszem Żórawskim rozmawia Tomasz Gregorczyk 0 0 0
22.02.2010Klub dobrze sytuowanychKlub Konesera, program lojalnościowy Almy – kiedyś stanowiący dodatek do komunikacji głównej marki, teraz jest podstawowym narzędziem działań marketingowych całej firmy. O tym, jak zbudować wizerunek programu wśród wymagających klientów delikatesów, jakie korzyści daje personalizacja i wyjątkowość nagród, wreszcie jaka jest specyfika kosztów programu lojalnościowego prowadzonego samodzielnie przez jedną markę. Z Krzysztofem Swaczyną rozmawia Jakub Müller 0 0 0