0 1 0 0 0 1.11.2023 Patryk GoławskiSygnały dotyczące odbiorców (audience signals) – jak wykorzystać je efektywnie w kampaniach Performance Max?Performance Max to jeden z dostępnych rodzajów kampanii w ekosystemie Google Ads, korzystający z potencjału uczenia maszynowego. Jeśli chcesz w pełni cieszyć się możliwościami tej formy reklamy, musisz zrozumieć sposób jej działania oraz poznać funkcjonalności dostępne dla reklamodawców. Jedną z opcji są tzw. audience signals, czyli sygnały dotyczące odbiorców. analityka internetowa marketing internetowy
0 8 0 0 0 30.10.2023 Dorota PindelJak R&D może wesprzeć dział kreacji w dążeniu do większej efektywnościRozwój kreacji to najczęściej duże wyzwanie, którego w wielu wypadkach nie da się przeprowadzić bez udziału innych części agencji. Istnieją jednak sposoby na to, by kreacja mogła rozwijać się również niezależnie. kampanie reklamowe marketing internetowy martech
0 1 0 0 0 25.10.2023 Maria Dymitruk, Daniel KulaUważaj, co wklejasz do promptu, czyli o ochronie informacji w dobie generatywnej AIPodaje się, że nawet do 11% danych firmowych oraz dotyczących klientów wklejanych przez pracowników do ChataGPT mogą stanowić dane poufne [1]. Aby zobrazować konsekwencje tego stanu rzeczy, wystarczy przypomnieć kilka przykładów. martech prawo trendy
0 4 0 0 0 21.10.2023 Jakub MüllerCharakterystyczne zasoby marek ciągle mało charakterystyczneDistinctive brand assets, czyli charakterystyczne zasoby marki to elementy, które nie są nazwą, ale przywołują markę w pamięci odbiorców. Wyniki nowego globalnego badania nie są jednak optymistyczne. Mniej niż jedna piąta (15%) zasobów marek to te naprawdę charakterystyczne. badania marketingowe brand hero design zarządzanie marką
0 3 0 0 1 18.10.2023 Tomasz TeodorczykTreści dziecięce na YouTube – jak ich ekspansja wpływa na działania reklamowe w tym serwisie?Dynamiczny rozwój YouTube to jedno z najważniejszych zjawisk w świecie mediów i marketingu w ostatniej dekadzie. W serwisie coraz liczniej zaczęły pojawiać się m.in. treści dziecięce. Humorystyczne wideo czy programy edukacyjne online stały się dla najmłodszych źródłem rozrywki i nauki. W ślad za tym zainteresowaniem pojawiły się też treści reklamowe. I co dalej? Jak zadbać, by przestrzeni zabawy i edukacji nie psuły nieodpowiednie materiały? marketing internetowy marketing społecznościowy wideomarketing
0 1 0 0 0 16.10.2023 Remigiusz Jagusiak, Marek KaczmarekStrategia marketingowa – 13 korzyści dla twojej firmyJasno zdefiniowany i przemyślany plan marketingowy to klucz do osiągnięcia celów biznesowych. Strategia marketingowa nie stanowi jedynie zestawu narzędzi i taktyk. Jest kompasem, który kieruje firmę poprzez zawirowania rynkowe i gospodarcze, pomagając w osiągnięciu celów biznesowych i budowaniu trwałej wartości marki. Dla wielu liderów rozwijanie takich strategii stało się kluczowym elementem dającym wyróżnienie na tle konkurencji im samym oraz ich klientom. zarządzanie marką
0 10 0 0 0 16.10.2023 Jonasz WierciochŁączy nas design. Konkurs Oknoplast For Art – case studyPonad dwieście nadesłanych prac, zainteresowanie artystów z całej Europy, partnerstwo z Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK, oddźwięk w mediach – to efekty konkursu Oknoplast For Art zrealizowanego przez producenta stolarki okiennej. Kierownik Działu Kreacji Marketingowej Grupy Oknoplast, Jonasz Wiercioch pisze o przebiegu i efektach przedsięwzięcia łączącego dwa zupełnie różne światy. design experiential marketing public relations zarządzanie marką
0 1 0 0 0 10.10.2023 Redakcja Artykuł powstał we współpracy z firmą KolporterJak skutecznie nagradzać klientów w programach konsumenckich?Firmy i marki powinny dbać o jak najpełniejsze, wielozmysłowe i systematyczne kontakty ze swymi klientami. Z jednej strony mogą to być działania online (w tym mobile), z drugiej – budowanie doświadczeń offline w placówkach, sklepach czy przez kanały TTL. customer experience programy lojalnościowe i crm
0 4 0 0 0 9.10.2023 Martyna WoźniszczukSztuczna inteligencja w e-commerce: czy sklepy online stają się bezduszne, a klienci przewidywalni?Żyjemy w erze dynamicznego rozwoju technologii, wśród których sztuczna inteligencja (ang. artificial intelligence) zdecydowanie wiedzie prym. Staje się integralną częścią sukcesu wielu branż, w tym także branży e-commerce. Szeroko otwiera biznesom drzwi do nowej ery, oferując niezliczone możliwości rozwoju, ale i stwarzając wiele wyzwań. analityka internetowa customer experience e-commerce martech trendy
0 1 0 0 0 5.10.2023 Janusz SielickiKryzys męskości, którego nie ma – raport o polskich mężczyznachŚwiatło dzienne ujrzy wkrótce jeden z największych raportów na temat współczesnych mężczyzn – „Looking At The Men. Mężczyźni o mężczyznach”. Przygotowały go firmy IRCenter, Kantar Polska oraz Adres:Media. Ogromna dawka wiedzy i danych, które czasami zaskakują. Bez nich marketingowa komunikacja kierowana do mężczyzn, o mężczyznach i z udziałem mężczyzn może zacząć wkrótce przypominać jedynie głuchy telefon. badania marketingowe trendy wydarzenia branżowe