Podaje się, że nawet do 11% danych firmowych oraz dotyczących klientów wklejanych przez pracowników do ChataGPT mogą stanowić dane poufne [1]. Aby zobrazować konsekwencje tego stanu rzeczy, wystarczy przypomnieć kilka przykładów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Co się stanie, jeśli stosowane przez nas narzędzie generatywnej sztucznej inteligencji nie zapewni poufności danych wpisywanych przez nas do promptu? Co jeśli będzie je przetwarzało chociażby na potrzeby dalszego szkolenia modelu AI? Dodajmy, że w tym samym narzędziu będziemy pracować nad strategią reklamową klienta X. W tej sytuacji nie da się wykluczyć, że w przyszłości ktoś zapyta system o szczegóły tej strategii i otrzyma odpowiedź bazującą na informacjach z naszej konwersacji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.