Oknoplast For Art – case study konkursu - Marketing przy Kawie
Łączy nas design. Konkurs Oknoplast For Art – case studyŁączy nas design. Konkurs Oknoplast For Art – case studyŁączy nas design. Konkurs Oknoplast For Art – case studyŁączy nas design. Konkurs Oknoplast For Art – case study

Łączy nas design. Konkurs Oknoplast For Art – case study

Łączy nas design. Konkurs Oknoplast For Art – case study
Jonasz Wiercioch

Jonasz Wiercioch

-

creative marketing department manager, Oknoplast

Jonasz Wiercioch

Jonasz Wiercioch

creative marketing department manager
Oknoplast

Przez lata związany z marketingiem terytorialnym. Realizował projekty m.in. dla województw: wielkopolskiego, mazowieckiego i warmińsko-mazurskiego. Współpracował z takimi markami jak Konsberg Automotive, Polwax, Grupa Buma, Vive Tauron Kielce czy Kryniczanka. Autor publikacji dotyczących marketingu, mediów społecznościowych i public relations. Specjalizuje się w tworzeniu kontekstowych strategii komunikacji.

Ponad dwieście nadesłanych prac, zainteresowanie artystów z całej Europy, partnerstwo z Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK, oddźwięk w mediach – to efekty konkursu Oknoplast For Art zrealizowanego przez producenta stolarki okiennej. Kierownik Działu Kreacji Marketingowej Grupy Oknoplast, Jonasz Wiercioch pisze o przebiegu i efektach przedsięwzięcia łączącego dwa zupełnie różne światy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to