Jak R&D może wesprzeć dział kreacji w dążeniu do większej efektywnościJak R&D może wesprzeć dział kreacji w dążeniu do większej efektywnościJak R&D może wesprzeć dział kreacji w dążeniu do większej efektywnościJak R&D może wesprzeć dział kreacji w dążeniu do większej efektywności
Dzięki R&D kreacja jest efektywniejsza (fot. Antoni Shkraba/Pexels)

Jak R&D może wesprzeć dział kreacji w dążeniu do większej efektywności

Jak R&D może wesprzeć dział kreacji w dążeniu do większej efektywności
Dorota Pindel

Dorota Pindel

-

research & development director, WebTalk

Dorota Pindel

Dorota Pindel

research & development director
WebTalk

Dyplomowana w specjalizacjach filologii medialnej i kulturoznawczej, reklamy i PR oraz biznesu AI. W ciągu 12 lat obecności w branży zdobyła doświadczenie copywriterskie, strategiczne i szkoleniowe. Aktualnie rozwija dział WebTalk Lab, odpowiedzialny za dostarczanie analityki internet of behaviour, a także wdrażanie A-commerce i nowoczesnych technologii związanych z digital lifestyle.

Rozwój kreacji to najczęściej duże wyzwanie, którego w wielu wypadkach nie da się przeprowadzić bez udziału innych części agencji. Istnieją jednak sposoby na to, by kreacja mogła rozwijać się również niezależnie.

Do niedawna praca kreatywna wiązała się głównie z ideacją i produkcją koncepcji wizualnej czy konkretnych materiałów. Dziś wiąże się też z wieloma innymi obszarami, takimi jak niestandardowe nośniki reklamowe. Wymaga to poszerzania kompetencji kreacji np. o aspekty technologiczne. Im więcej komunikacji digitalowej produkowanej jest w agencji, tym prędzej dział kreacji staje także przed wyzwaniem:

optymalizacji czasu pracy;
szybkiego skalowania produkcji (np.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja