Rozwój kreacji to najczęściej duże wyzwanie, którego w wielu wypadkach nie da się przeprowadzić bez udziału innych części agencji. Istnieją jednak sposoby na to, by kreacja mogła rozwijać się również niezależnie.Do niedawna praca kreatywna wiązała się głównie z ideacją i produkcją koncepcji wizualnej czy konkretnych materiałów. Dziś wiąże się też z wieloma innymi obszarami, takimi jak niestandardowe nośniki reklamowe. Wymaga to poszerzania kompetencji kreacji np. o aspekty technologiczne. Im więcej komunikacji digitalowej produkowanej jest w agencji, tym prędzej dział kreacji staje także przed wyzwaniem:
optymalizacji czasu pracy;
szybkiego skalowania produkcji (np.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.