Sygnały dotyczące odbiorców (audience signals) – jak wykorzystać je efektywnie w kampaniach Performance Max?Sygnały dotyczące odbiorców (audience signals) – jak wykorzystać je efektywnie w kampaniach Performance Max?Sygnały dotyczące odbiorców (audience signals) – jak wykorzystać je efektywnie w kampaniach Performance Max?Sygnały dotyczące odbiorców (audience signals) – jak wykorzystać je efektywnie w kampaniach Performance Max?
Jak podejść do tematu sygnałów o odbiorcach w swoich kampaniach performance? (fot. geralt/Pixabay)

Sygnały dotyczące odbiorców (audience signals) – jak wykorzystać je efektywnie w kampaniach Performance Max?

Sygnały dotyczące odbiorców (audience signals) – jak wykorzystać je efektywnie w kampaniach Performance Max?
Patryk Goławski

Patryk Goławski

-

performance manager, Fabryka Marketingu

Patryk Goławski

Patryk Goławski

performance manager
Fabryka Marketingu

Współtworzy strategie działań marketingowych, przygotowując oferty, mediaplany i estymacje. Realizuje kampanie płatne oraz zajmuje się analityką. Ma doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu kampanii reklamowych Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads. Prowadził kampanie dla marek takich jak Blue Media, Orange, T-Mobile, Atal, Symfonia, Małopolska 2023.

Performance Max to jeden z dostępnych rodzajów kampanii w ekosystemie Google Ads, korzystający z potencjału uczenia maszynowego. Jeśli chcesz w pełni cieszyć się możliwościami tej formy reklamy, musisz zrozumieć sposób jej działania oraz poznać funkcjonalności dostępne dla reklamodawców. Jedną z opcji są tzw. audience signals, czyli sygnały dotyczące odbiorców.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja