Kryzys męskości, którego nie ma – raport o polskich mężczyznachKryzys męskości, którego nie ma – raport o polskich mężczyznachKryzys męskości, którego nie ma – raport o polskich mężczyznachKryzys męskości, którego nie ma – raport o polskich mężczyznach
Kulturowo, społecznie i komunikacyjnie nie zawsze nadążamy za zmianami mężczyzn i męskości (źr. il. IRCenter)

Kryzys męskości, którego nie ma – raport o polskich mężczyznach

Kryzys męskości, którego nie ma – raport o polskich mężczyznach
Janusz Sielicki

Janusz Sielicki

-

partner, IRCenter

Janusz Sielicki

Janusz Sielicki

partner
IRCenter

Biolog i socjolog, badacz z 25-letnim doświadczeniem, autor badań społecznych, analityk, znawca badań ilościowych i segmentacyjnych, członek ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research) i Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Światło dzienne ujrzy wkrótce jeden z największych raportów na temat współczesnych mężczyzn – „Looking At The Men. Mężczyźni o mężczyznach”. Przygotowały go firmy IRCenter, Kantar Polska oraz Adres:Media. Ogromna dawka wiedzy i danych, które czasami zaskakują. Bez nich marketingowa komunikacja kierowana do mężczyzn, o mężczyznach i z udziałem mężczyzn może zacząć wkrótce przypominać jedynie głuchy telefon.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja