0 3 0 0 2 10.06.2022 Jakub MüllerJak algorytmy wzmacniają zjawisko podwójnej szkodyZjawisko podwójnej szkody spopularyzował kilka lat temu prof. Byron Sharp. Najnowsze dane brytyjskiej ekonomistki pokazują, że obecnie jest ono wzmacniane przez algorytmy globalnych firm technologicznych. marketing internetowy zarządzanie marką
0 22 0 0 2 10.05.2022 Piotr NogalCustomer journey map – case studyAby prawidłowo pokierować ścieżką zakupową klienta, należy go najpierw poznać. Uświadomić sobie, w jakich okolicznościach będzie stykał się z marką i co może okazać się impulsem do zakupu. Mówiąc krótko: do stworzenia customer journey map konieczna jest persona. customer experience e-commerce martech
0 1 0 0 1 24.04.2022 Wojciech JakóbczykCzy SEO zabije dobre teksty?Cwaniaczkowie z internetu wygrywają. Clickbait sprzedaje. Powtarzanie fraz winduje pozycję w Google. Nie trzeba mieć dobrych copywriterów, żeby kampania odniosła sukces. Brzmi znajomo? branded content content marketing felieton marketing internetowy
0 5 0 0 4 14.03.2022 Joanna BurdekContent marketing 2022 – poradnik dla biznesu i marketeraProwadzisz firmę lub jesteś marketerem? Oto co warto wiedzieć o tworzeniu treści w roku 2022 i w nadchodzących latach. branded content content marketing e-commerce
1 4 0 0 1 22.02.2022 Jakub MüllerZłudzenie produktu B2B: od agencji reklamowych do oprogramowaniaGdyby specjaliści komunikacji marketingowej B2C myśleli tak jak ci B2B, coca-cola byłaby reklamowana jako brązowa, gazowana i słodka, gasząca pragnienie w 98% przypadków. Według LinkedIn B2B Institute takie myślenie to efekt zapominania, że odbiorcy, także ci biznesowi, nie są racjonalni. kampanie reklamowe psychologia konsumenta storytelling zarządzanie marką
1 11 0 0 1 26.01.2022 Jacek SzlakNFT (non-fungible tokens) – czym są i jak je wykorzystać w marketinguNFT, czyli niewymienialne tokeny stały się w ostatnich miesiącach gorącym tematem. Konsternację budzą ceny za cyfrowe dzieła sztuki i memy, sprzedaż wirtualnej garderoby czy awatarów. Kto to kupuje? Po co? Jest wiele powodów, a nie najmniej ważnym są te marketingowe. NFT ma spory potencjał w nowej odsłonie internetu – Web3. experiential marketing trendy
0 1 0 0 1 16.12.2021 Mikołaj NowakZarządzanie konfliktem w zespole – inaczej, niż cię uczonoManager jest w niełatwym położeniu, gdy w zespole wybucha strategiczny konflikt. Nie musi być jego stroną, a i tak zostanie zaangażowany. Funkcja, którą sprawuje osoba odpowiedzialna za zespół (team leader, manager szef, itp.), polega też na korygowaniu kursu. Najczęściej na zarządzającym spoczywa odpowiedzialność za rozwiązanie problemu. Jeżeli pozwoli, by udzieliły się i jemu gęste emocje sporu, może dojść do zaognienia. Nawet jeżeli uda się „pożar” ugasić – to nie na długo. Emocje potrafią go wzniecić z iskry. Ta iskra jest detalem, który zostaje pominięty wskutek nieuwagi lub braku kompetencji. Lepiej tę mechanikę poznać i zrozumieć. employer branding felieton public relations zarządzanie marką
1 4 0 0 7 18.11.2021 Jakub MüllerApple vs. Facebook: wojna na dane, reklamy i narracjeDecyzja Apple o zmianie ustawień prywatności użytkowników jego produktów sprawiła, że głównie Facebook, ale też YouTube, Snapchat i Twitter straciły prawie 10 mld dol. przychodów reklamowych. Wojna między Apple i Facebookiem to opowieść o ludziach, technologii i dużych pieniądzach, jakie krążą między nimi. analityka internetowa marketing mobilny marketing społecznościowy zarządzanie marką
0 1 0 0 1 28.11.2021 Marek GorajekJak przeprowadzić efektywną kampanię Google Ads przy ograniczonym budżecie?Google Ads (dawniej Google Adwords) to narzędzie znane dziś niemal każdemu, także osobom mało związanym z marketingiem. Na reklamy w sieci wyszukiwania Google przeznaczane są duże, nawet wielomilionowe budżety. Takie kwoty, szczególnie w ciągu ostatnich lat przestały być czymś nadzwyczajnym. A już budżety liczone w dziesiątkach tysięcy nie robią na nikim większego wrażenia. analityka internetowa e-commerce marketing internetowy
0 1 0 0 2 23.11.2021 Mateusz KołodziejskiAccount-based marketing coraz popularniejszy. Kiedy najlepiej pomyśleć o wdrożeniu?Mimo że historia account-based marketingu (ABM) sięga przełomu wieków, ostatnio podejście to zyskuje na popularności. Forrester uznał go nawet za jeden z najważniejszych trendów w B2B na 2022 rok. Nie powinno to jednak dziwić. Personalizacja, która jest istotnym elementem ABM, stała się już standardem w B2C. Coraz częściej oczekują jej również osoby decyzyjne w największych firmach. Na czym polega fenomen ABM i dlaczego marketingowcy nie mogą przespać momentu wdrożenia tego podejścia w swoich organizacjach? martech zarządzanie marką