Treści dziecięce na YouTube – jak ich ekspansja wpływa na działania reklamowe w tym serwisie?Treści dziecięce na YouTube – jak ich ekspansja wpływa na działania reklamowe w tym serwisie?Treści dziecięce na YouTube – jak ich ekspansja wpływa na działania reklamowe w tym serwisie?Treści dziecięce na YouTube – jak ich ekspansja wpływa na działania reklamowe w tym serwisie?
Jakie treści oglądają dzieci zostawione pod opieką „globalnej cyfrowej niani”? (fot. Ivan Samkov/Pexels)

Treści dziecięce na YouTube – jak ich ekspansja wpływa na działania reklamowe w tym serwisie?

Treści dziecięce na YouTube – jak ich ekspansja wpływa na działania reklamowe w tym serwisie?
Tomasz Teodorczyk

Tomasz Teodorczyk

-

managing director, Channel Factory Polska

Tomasz Teodorczyk

Tomasz Teodorczyk

managing director
Channel Factory Polska

Dynamiczny rozwój YouTube to jedno z najważniejszych zjawisk w świecie mediów i marketingu w ostatniej dekadzie. W serwisie coraz liczniej zaczęły pojawiać się m.in. treści dziecięce. Humorystyczne wideo czy programy edukacyjne online stały się dla najmłodszych źródłem rozrywki i nauki. W ślad za tym zainteresowaniem pojawiły się też treści reklamowe. I co dalej? Jak zadbać, by przestrzeni zabawy i edukacji nie psuły nieodpowiednie materiały?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja