Dynamiczny rozwój YouTube to jedno z najważniejszych zjawisk w świecie mediów i marketingu w ostatniej dekadzie. W serwisie coraz liczniej zaczęły pojawiać się m.in. treści dziecięce. Humorystyczne wideo czy programy edukacyjne online stały się dla najmłodszych źródłem rozrywki i nauki. W ślad za tym zainteresowaniem pojawiły się też treści reklamowe. I co dalej? Jak zadbać, by przestrzeni zabawy i edukacji nie psuły nieodpowiednie materiały?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |