0 11 0 0 0 14.10.2024 Magdalena KozułkoSynergia contentu z działaniami social media dla brandów kosmetycznychW branży mówi się, że content jest królem. Jednak żaden król nie rządzi w samotności. W oderwaniu od pozostałych działań marketingowych content traci część swojego ogromnego potencjału. By w pełni wykorzystać możliwości tworzonych tekstów, warto połączyć je z działaniami social media i sprawić, by treści contentowe i socialowe przenikały się wzajemnie. Razem stworzą idealną królewską parę, która nie tylko pomoże zbudować jednolity wizerunek marki i spójny przekaz, lecz także pozwoli na skuteczniejsze budowanie trwałych relacji z klientem. content marketing influencer marketing marketing społecznościowy
0 9 0 0 0 9.10.2024 Kostiantyn YevlakovNowości w Google Ads wprowadzone we wrześniu 2024 – poznaj je i wykorzystajZarządzanie kampaniami w Google Ads to ciągłe dostosowywanie się do zmian i nowości, a ostatni miesiąc przyniósł sporo aktualizacji, które mogą mieć realny wpływ na efektywność twoich działań reklamowych. Od nowych funkcji, które ułatwiają optymalizację kampanii, po ulepszenia w raportowaniu i automatyzacji – oto najważniejsze zmiany, które musisz znać. Sprawdź, jak możesz je wykorzystać, by wyprzedzić konkurencję! analityka internetowa marketing internetowy martech
0 1 0 0 0 7.10.2024 Paulina ŚronCzy klient to nasz pan? O zasadach partnerskiej pracy accounta z klientami w agencji kreatywnejJesteś accountem i każdy czegoś od ciebie chce – to dział kreacji, który prosi o doprecyzowanie, żeby móc wykonać swoją pracę, to dział strategii, który zadaje pytania, by opracować rozwiązania i w końcu, a nawet przede wszystkim – klient. On jest jak złote słońce, które kładzie na naszą pracę przyjemne promienie. Albo jak burzowe chmury przysłaniające nas cieniem, który nas wychładza. Co zrobić, by w naszej codziennej pracy z klientem było więcej promieni niż cieni? felieton zarządzanie marką
0 2 0 0 2 3.10.2024 Jakub Müller, Jacek Szlak, RedakcjaPostaw kawę Marketingowi przy KawieJako specjalistyczne medium stoimy przed wyzwaniem. Od kilku lat Google systematycznie ogranicza ruch z wyszukiwarek mniejszym redakcjom tworzącym unikalne treści dla swoich czytelników. Zyskują wielkie korporacje medialne i generyczny content. Wierzymy w otwarty internet, dlatego nie chcemy zamykać naszych treści za paywallem. Od teraz prosimy Was, naszą społeczność o wsparcie nas: postawienie kawy Marketingowi przy Kawie. media zarządzanie marką
0 2 0 0 0 27.09.2024 Jakub MüllerDlaczego zmiany na rynku nieruchomości są podobne do zmian w reklamie?W dyskusjach na każdy temat dowody anegdotyczne są uważane z założenia za mniej wartościowe niż te oparte na danych z badań. Ale to one często ujawniają cenne spostrzeżenia czy tendencje, które mogą umknąć w masie danych z różnych źródeł. Pomagają rozwiązywać problemy, które dane pokażą dopiero za jakiś czas. Przykładem tego może być rozwój systemów franczyzowych oraz reklam gigantów streamingu. felieton trendy zarządzanie marką
0 1 0 0 0 19.09.2024 Aleksandra Połetek-PszonakLead nurturing w B2B – od potencjalnego klienta do zadowolonego partneraW konkurencyjnym środowisku B2B zdobycie nowego klienta to tylko pierwszy krok w procesie budowania relacji biznesowej. Ważnym elementem nowoczesnej strategii sprzedaży B2B jest lead nurturing. Czym dokładnie jest ten proces? Jak skutecznie prowadzić leady przez cykl sprzedażowy od pierwszego kontaktu aż po obsługę posprzedażową, aby zyskać długoletnich partnerów biznesowych? To właśnie temat tego artykułu. content marketing marketing internetowy martech
2 1 0 0 0 16.09.2024 Mateusz LubczańskiReklama pod płaszczykiem zabawy. Roblox, czyli advergames nowego dziesięcioleciaRoblox oferuje markom gry, które omijają filtry reklamowe młodych konsumentów, a do tego chce być platformą sprzedażową. Najmłodsi skaczą, zbierają bąbelki albo uczą się o cyberbezpieczeństwie – pod szyldami producentów aut, napojów słodzonych i banków. advergaming marketing społecznościowy
0 3 0 0 0 13.09.2024 Jacek SzlakWzrok nas (nie) myli – siła obrazu w brandingu i reklamieKomunikacja wizualna jest fundamentem brandingu. Pełni też istotną rolę w całej komunikacji marki, choć już nie tak ważną w całej koncepcji marketing mixu. Chcielibyśmy – jako klienci – by wzrok nas nie oszukiwał. Jako marketerzy szukamy sposobów, by przekaz był tak przekonujący, jak tylko przyzwoitość w zakresie perswazji pozwala. A czasem trochę bardziej. content marketing design felieton marketing wirusowy
0 6 0 0 1 9.09.2024 Marcin ZielińskiGoogle zabiło portale prawdziwych pasjonatów… ale jest nadziejaOstatnie lata przyniosły serię aktualizacji algorytmów Google, które miały na celu poprawę jakości wyników wyszukiwania, ale paradoksalnie doprowadziły do marginalizacji wielu wartościowych, niezależnych źródeł informacji. Dziś stoimy w obliczu kryzysu: pasjonaci, eksperci i małe redakcje, tworzący unikalne i spełniające oczekiwania odbiorców treści, tracą widoczność na rzecz wielkich korporacji medialnych i generycznego contentu. analityka internetowa marketing internetowy
0 4 0 0 0 5.09.2024 Partner Artykuł PartneraProcter & Gamble wspiera lokalne społeczności w ramach współpracy z PCK – Dom Opieki Dziennej w Ciechanowie przechodzi remontProcter & Gamble wraz z Polskim Czerwonym Krzyżem podejmują kolejną inicjatywę wspierającą lokalne społeczności. Tym razem dotyczy ona Domu Opieki Dziennej w Ciechanowie, miejsca o szczególnym znaczeniu dla wielu potrzebujących. Odnowienie kluczowych pomieszczeń, takich jak kuchnia i łazienka, a także stworzenie nowej pralni ma na celu poprawę warunków dla podopiecznych ośrodka. CSR ESG