0 2 0 0 0 29.06.2022 Jakub MüllerPo Cannes Lions 2022: mało nowości, dominacja gigantów technologicznychFestiwal Cannes Lions 2022 był nietypowy i typowy jednocześnie. Nietypowy, bo goście z branży reklamowej zjechali na francuską riwierę po dwóch latach przerwy, kiedy festiwal odbywał się tylko w formie zdalnej. Typowy, bo trendy sygnalizowane w poprzednich latach tylko się wzmocniły i wpływają na kolejne obszary biznesu. trendy wydarzenia branżowe
0 8 0 0 0 28.06.2022 Martyna WidomskaJak wykorzystać content do pozyskania klientów? 5 pomysłów na lead magnetsMarketerzy coraz chętniej inwestują w content marketing, do którego zaliczamy odpowiednią strategię SEO oraz wszelkiego rodzaju treści angażujące odbiorcę w kontakt z marką. Treści przez duże „T”, takie jak zajmujące filmy, inspirujące posty, e-booki czy infografiki są tak samo ważne, jak reklama płatna. content marketing marketing internetowy
0 9 0 0 0 27.06.2022 Olga FeokistovaJak zrozumieć, że reklamy generują nieodpowiedni ruch na stronie i co z tym zrobićZ niedowierzaniem oglądasz szczyty swojego ruchu w Google Analytics? Telefony dzwonią tak często, że menedżerowie wprost nie nadążają z ich odbieraniem? Nie spiesz się z radością. Zawsze jest ryzyko, że twoje reklamy generują nieodpowiedni ruch i tylko marnujesz budżet. Jak wykryć i zażegnać taki problem? Przeczytaj. analityka internetowa e-commerce marketing internetowy
0 1 0 0 0 22.06.2022 Aleksandra PigułaDobre praktyki influencer marketingu – dos & dont’sInfluencer marketing jest jednym z najszybciej rozwijających się obszarów digital marketingu. Niewiele osób nie kojarzy żadnego influencera czy też celebryty, który influencerem się stał. Współpraca z nimi dla wielu marek stanowi możliwość skutecznego promowania się. A sami twórcy? Czy mogą na tym tylko zyskiwać? Nie – i dlatego przyjrzymy się tutaj kilku czyhającym na nich zagrożeniom. influencer marketing zarządzanie marką
1 24 0 0 0 21.06.2022 Redakcja#StopRussiaNow – case study globalnej kampanii powstałej w PolsceJedna z największych kampanii, jakie kiedykolwiek zorganizowała Polska w Europie. Kilkaset milionów zasięgu, w krótkim czasie miliony specjalnych wysyłek maili do decydentów i tysiące maili do dziennikarzy. Dotarcie do społeczeństw ze wszystkich krajów UE. Jeszcze niedawno taki projekt jak #StopRussiaNow nie byłby po prostu możliwy. Został zrealizowany z wykorzystaniem technologii programatycznych i psychologicznych mechanizmów ludzkiej motywacji. marketing polityczny i miejsc public relations
0 6 0 0 0 20.06.2022 Bartosz GostkowskiJak Byron Sharp zmienia packaging designZainicjowane przez Sharpa nowe podejście do marketingu zmienia wygląd sklepowych półek. Największe marki stawiają na kolory, duże logo i uniformizację architektury. Powody, które nimi kierują, często okazują się ciekawsze niż same designy. design shopper marketing zarządzanie marką
0 3 0 0 0 17.06.2022 Janusz KonopkaPrzesyłki pocztowe wspierają sprzedaż, także tę onlineWraz z postępującą i coraz powszechniejszą cyfryzacją niemal każdej dziedziny życia do sieci przenosi się coraz większa część działań marketingowych. Jest to szczególnie widoczne w przypadku firm e-commerce. Dla nich sieć jest środowiskiem naturalnym, a zatem również ich komunikacja z odbiorcami najczęściej odbywa się online. Jednak w dobie nachalnej reklamy internetowej, skrzynek przepełnionych newsletterami, ofertami i niechcianymi treściami swój potencjał ponownie ujawniają tradycyjne formy komunikacji, takie jak direct mailing. direct mail e-commerce marketing bezpośredni
0 3 0 0 2 10.06.2022 Jakub MüllerJak algorytmy wzmacniają zjawisko podwójnej szkodyZjawisko podwójnej szkody spopularyzował kilka lat temu prof. Byron Sharp. Najnowsze dane brytyjskiej ekonomistki pokazują, że obecnie jest ono wzmacniane przez algorytmy globalnych firm technologicznych. marketing internetowy zarządzanie marką
0 6 0 0 0 9.06.2022 Jacek Samsel, Anna SchneiderProven Product Design, czyli przepis na to, jak stworzyć produkt, który odniesie sukcesAgile zawładnęło światem IT. W ostatnich latach stało się najbardziej popularną metodyką tworzenia oprogramowania. Agile Landscape jest wyjątkowo złożony i skomplikowany. Mamy tutaj wiele metodyk i różnego rodzaju podejść do procesu powstawania produktu. A pojawiają się głosy, że i tak nie uwzględnia wszystkich niuansów Agile. customer experience design psychologia konsumenta
5 15 0 0 0 8.06.2022 Jacek SzlakAmbient media. Wykorzystać to, co nas otaczaReklama zewnętrzna nie musi być nudna i tuzinkowa. Dla kreatywnych brand managerów z artystycznym zacięciem jak znalazł będzie narzędzie, które podkreśli wyjątkowość ich marki, zainteresuje odbiorców i – być może – zasłuży na laury w konkursach branżowych. A może nawet trafi do książek. ambient media experiential marketing reklama zewnętrzna