0 1 0 0 0 24.04.2024 Adam JagłowskiJak dotrzeć do wąskiej grupy odbiorców z użyciem targetowania kontekstowegoW świecie reklamy internetowej personalizacja króluje nad prostszymi strategiami. Jak jednak zadbać o to, aby twój przekaz trafił do właściwych odbiorców we właściwym momencie? Wybierz kierowanie kontekstowe – skuteczną technikę wykorzystującą zawartość strony internetowej, aplikacji lub filmu do wyświetlania trafnych reklam. analityka internetowa marketing internetowy martech
0 4 0 0 0 22.04.2024 Jakub MüllerCo oznacza wzrost nieufności konsumentów? Marki i zyski w erze rozproszonego zaufaniaO kryzysie zaufania mówią wszyscy. Wyniki badań wskazują na nieufność do rządów, mediów i firm. Ale zmiana w zachowaniach konsumentów jest głębsza. Zaufanie nie tyle spada, co – za sprawą technologii – rozdystrybuowane jest inaczej niż kiedyś. W erze mediów społecznościowych, Airbnb, Tindera i kryptowalut marki muszą wyciągnąć z tego wnioski. Powinny przejść od funkcjonowania w modelu scentralizowanym do modelu sieciowego. zarządzanie marką
0 4 0 0 0 18.04.2024 Jelizaweta OmelczenkoJak AI do analizy rozmów może pomóc zespołom sprzedaży i marketingu osiągnąć lepsze wyniki?W ubiegłym roku w Polsce wprowadzono sztuczną inteligencję do analizy połączeń. Teraz można ją szkolić pod kątem specyfiki konkretnego biznesu. AI przyda się przede wszystkim działowi sprzedaży i pomoże w zbudowaniu jego owocnej współpracy z marketingiem. Jak wykorzystać możliwości AI w tym celu? Jakie cenne spostrzeżenia można uzyskać dzięki takim rozwiązaniom? customer experience martech obsługa klienta
3 2 0 0 0 16.04.2024 Mateusz LubczańskiApple, Tesla, Dyson próbują rozszerzyć markę na robotyKonsumenci oczekują produktów trwałych (ang. durable goods), które wytrzymają lata. Inwestorzy oczekują wzrostów, choć gdy penetracja rynku danego sprzętu jest wysoka, sprzedaż zwalnia. Giganci technologiczni, jak Apple, Dyson czy Tesla poszukują wyjścia z zaklętego kręgu. Rozszerzają marki, by zdywersyfikować przychody. Po samochodach próbują z robotami. trendy zarządzanie marką
0 1 0 0 0 12.04.2024 Anna PantusJak AI zmienia zasady gry w automatyzacji marketingu?W dobie cyfrowej transformacji marketing ewoluuje w niespotykanym dotąd tempie. Za sprawą zaawansowanych technologii, szczególnie sztucznej inteligencji (AI) branża marketingowa przeżywa rewolucję, która zmienia nie tylko sposób, w jaki firmy komunikują się ze swoimi klientami, lecz także jak analizują dane i automatyzują procesy. W 2024 roku rola AI w automatyzacji marketingu jest bardziej znacząca niż kiedykolwiek. Oferuje narzędzia i rozwiązania, które transformują strategie marketingowe. analityka internetowa marketing internetowy martech
0 6 0 0 0 9.04.2024 Sylwia SopiakUżyteczne treści tworzone przez konsumentów, czyli jak skutecznie wykorzystać UGC w e-commerceUser generated content to wzmianki o marce tworzone przez użytkowników. Mogą one przybierać przeróżne formy – od recenzji produktów po krótkie wideo. I chociaż oddanie klientom kontroli nad contentem może wydawać się przerażające dla wielu brandów, to UGC pozytywnie wpływa na SEO i wzmacnia relacje z użytkownikami. Jak więc uwzględnić tego typu treści w strategii content marketingowej, aby uzyskać zadowalające efekty, ale się nie „namęczyć”? content marketing e-commerce marketing społecznościowy
0 3 0 0 0 26.03.2024 Jacek SzlakCzy prawda w reklamie i marketingu jest niepotrzebna? Nie uwolnimy się od takich pytańNo i stało się. Marketing znalazł się w polu najważniejszych pytań o wartości: prawdy, dobra i piękna. Stało się to mimochodem, a sytuacja jest skutkiem ubocznym implementacji nowinek technologicznych, zwłaszcza sztucznej inteligencji. felieton influencer marketing trendy zarządzanie marką
0 2 0 0 0 22.03.2024 Redakcja Artykuł PartneraCVI Dom Maklerski wspiera Dziki Warszawa – klub, który kochają kibiceOd kilku sezonów o prywatnym klubie koszykarskim Dziki Warszawa jest coraz głośniej. Dziki zdobywają serca kibiców sportowymi osiągnięciami, ale także wyznaczają nowe standardy animowania społeczności swoich fanów, wnosząc do świata sportu biznesowe standardy. Na czym polega fenomen klubu i dlaczego wystarczyło kilka lat, aby stał się jedną z najbardziej lubianych drużyn koszykarskich? customer experience
0 8 0 0 0 20.03.2024 Marcin KielanJak zwiększyć popularność bloga i zaangażowanie użytkowników?Blog firmowy jest istotnym elementem strategii marketingowej przedsiębiorstw działających w internecie. Duża liczba wizyt to jednak za mało, aby przyniósł on oczekiwane rezultaty. Warto postarać się, aby znajdujący się na stronie czytelnik nie opuścił jej zbyt szybko i wszedł z nią w interakcję. To z kolei może przełożyć się na konkretne korzyści biznesowe, np. w postaci lepszych wyników sprzedaży czy większej lojalności klienta. content marketing customer experience marketing społecznościowy user experience
0 1 0 0 5 18.03.2024 Dawid TelepskiDzięki AI wchodzimy na wyższy poziom obsługi klienta – refleksje praktykaDzisiejsze standardy obsługi klienta w niczym nie przypominają tych sprzed kilku, kilkunastu lat. Nasi konsultanci z contact center nadal korzystają ze słuchawek, ale to nie telefon jest ich głównym narzędziem kontaktu z klientem. Obsługują zapytania w blisko trzydziestu językach, w czym w dużej mierze wspierają ich technologie oparte na sztucznej inteligencji – zaznacza Dawid Telepski, dyrektor ds. contact center w LPP. customer experience martech obsługa klienta