0 8 0 0 0 18.02.2019 Łukasz WołekUżytkownicy social media w Polsce 2019. Ciekawostki statystyczne wychwycone w popularnym raporcie i nie tylkoKilka dni temu światło dzienne ujrzał raport „Digital 2019 Poland”, opracowany przez Hootsuite i We Are Social. Przez wielu z niecierpliwością wyczekiwany, a po publikacji udostępniany jako raport pokazujący przełomowe dane. Czy faktycznie zawiera on aż takie rewelacje? analityka internetowa badania marketingowe marketing społecznościowy
0 12 0 0 1 14.02.2019 Mateusz LubczańskiJajko pękło. Tego sukcesu w social media nie da się powtórzyćNajbardziej lubianym zdjęciem na Instagramie stała się fotografia jajka. Po prostu – fotka przedstawiająca najzwyklejsze jajko jest popularniejsza od tych wrzucanych przez Kylie Jenner czy Ronaldo. Rekordowe konto zaprzeczyło wszystkim zasadom współczesnych mediów społecznościowych... i może dlatego zwyciężyło. influencer marketing marketing społecznościowy marketing wirusowy
1 1 0 0 1 14.02.2019 Jacek SzlakPrzyszłe wpływy – jaka może być alternatywa dla influencerów?„Opinie tworzą nie najmądrzejsi, lecz najgadatliwsi” – ta maksyma sprzed ponad stu lat, autorstwa lekarza i filozofa Władysława Biegańskiego, wciąż jest ważna. Może pierwotnie miała być formą obrony przed zarzutami, że ludzie mądrzy nie są tak wpływowi, jak powinni być. Dziś raczej warto ją odczytać jako zachętę do intensywnej komunikacji oraz unikania klątwy wiedzy. content marketing felieton influencer marketing trendy
2 1 0 0 0 12.02.2019 Joanna BurdekSound branding – co to jest i jak go wykorzystać do zwiększenia sprzedażyCo w brandingu słychać? Ostatnio coraz więcej. Znane marki dopracowują swoją dźwiękową tożsamość, dbają o to, by można było je wyszukać głosowo i zmieniają spoty w sugestywne krótkie słuchowiska. O przyszłości dźwięku w brandingu i reklamie pisze Joanna Burdek z agencji Brand Useful. ambient media experiential marketing zarządzanie marką
0 1 0 0 0 11.02.2019 Maria Pietrzyk-WdowiakUpominki bez PIT – to możliweJak uniknąć podatku PIT i związanych z tym formalności (PIT-11) od przekazywanych upominków – wyraźne wskazówki w interpretacji indywidualnej Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej. marketing bezpośredni prawo
0 1 0 0 0 7.02.2019 Marek StaniszewskiMarki i storytelling. Jak postrzegają ten temat specjaliści marketingu i komunikacji w Polsce?Które marki są uważane za mistrzów storytellingu? Jakie elementy udanych reklamowych historii zapewniają im sukces? Badanie na ten temat przeprowadził Marek Staniszewski (Heuristica). Marketing przy Kawie uczestniczył w dystrybucji kwestionariusza ankietowego wśród krajowych specjalistów marketingu i komunikacji. Czas na publikację wyników i wniosków. badania marketingowe content marketing kampanie reklamowe storytelling
1 3 0 0 6 6.02.2019 Joanna ChłopekNormalgirl kontra superwoman. Dziewuchy w świetle badań etnograficznychKiedy komunikujemy się z milenialsami, skupmy się przede wszystkim na normalności i tym, co jest z nią związane – radziły podczas Kongresu Badaczy 2018 Marta Byrska z Kantar Polska i Izabela Kiwak z RingierAxel Springer Polska. Jak się jednak okazuje, bycie zwykłym nie jest takie proste. Jedną ze współczesnych strategii normalności jest dziewczyńskość. Badaczki opowiedziały o niej podczas swojej prezentacji. badania marketingowe trendy
0 6 0 0 0 5.02.2019 Andrzej OgonowskiPromocja SMS-owa. Nic prostszego? No to popatrzcie…Nawet znanym markom zdarzają się duże potknięcia w kampaniach z wykorzystaniem SMS-ów. Na czym polegają te błędy? Najczęściej na niedocenieniu siły i szybkości działania narzędzia, jakim jest krótka wiadomość tekstowa. Kto się nigdy nie potknął, niech pierwszy rzuci kamieniem! Ponieważ jednak opisane niżej przewinienia uległy już kilkuletniemu przedawnieniu, możemy dziś o nich spokojnie porozmawiać. I sporo się dzięki nim nauczyć. felieton marketing bezpośredni marketing mobilny
2 1 0 0 0 4.02.2019 Mateusz LubczańskiDobre case study zaczyna się od trzęsienia ziemiDla realizatora udanych działań w jakiejś dziedzinie case study jest sposobem na przyciągnięcie nowych klientów i pokazanie własnych umiejętności. Nie każdy jednak wie, co dobre case study powinno zawierać. Na pewno nie powinno być słodką laurką wystawianą samemu sobie – nudną, przewidywalną i mało konkretną. content marketing public relations zarządzanie marką
1 1 0 0 0 1.02.2019 Michał Korejba, Tomasz LewandowskiYoung Factor w kampaniach marketingowych – oczami Young CreativesDlaczego bycie młodym duchem jest najważniejsze w pracy kreatywnej? Dlaczego trzeba w niej „jechać po bandzie”, a nie „pozwalać sobie na odrobinę szaleństwa”? Jak pozostać dzieckiem w pracy, będąc dorosłym w życiu? Radzą Michał Korejba i Tomasz Lewandowski z Allegro Brand Experience Agency, zwycięzcy konkursu Young Creatives Integrated Eurobest 2018. felieton zarządzanie marką