Strategia marketingowa – 13 korzyści dla twojej firmyStrategia marketingowa – 13 korzyści dla twojej firmyStrategia marketingowa – 13 korzyści dla twojej firmyStrategia marketingowa – 13 korzyści dla twojej firmy
Warto inwestować w rozwijanie i wdrażanie strategii marketingowej (fot. Kindel Media/Pexels)

Strategia marketingowa – 13 korzyści dla twojej firmy

Strategia marketingowa – 13 korzyści dla twojej firmy

Remigiusz Jagusiak

-

head of sales, MaxRoy.agency

Remigiusz Jagusiak

head of sales, MaxRoy.agency

Zarządza procesami sprzedażowymi, wspiera procesy marketingowe, planuje działania dla klientów, ofertuje, negocjuje i wiele, wiele więcej. Ceni biznesowe podejście do współpracy, łączenie wielu kanałów i działań marketingowych. Związany z marketingiem od ponad 10 lat. Zaczynał od obsługi małych projektów, a obecnie współpracuje z największymi markami w Polsce i na świecie.

Marek Kaczmarek

-

marketing & e-commerce strategy expert, MaxRoy.agency

Marek Kaczmarek

marketing & e-commerce strategy expert, MaxRoy.agency

Od ponad 15 lat projektuje i realizuje działania marketingowe, specjalizując się w zagadnieniach związanych z e-commerce i innowacjami w digitalu. Pomógł wielu firmom rozwinąć komunikację marketingową, a także realizował największe kampanie dla znanych marek. Praca w tym obszarze to jego pasja, którą chętnie się dzieli, prowadząc zajęcia, wykłady czy szkolenia.

Jasno zdefiniowany i przemyślany plan marketingowy to klucz do osiągnięcia celów biznesowych. Strategia marketingowa nie stanowi jedynie zestawu narzędzi i taktyk. Jest kompasem, który kieruje firmę poprzez zawirowania rynkowe i gospodarcze, pomagając w osiągnięciu celów biznesowych i budowaniu trwałej wartości marki. Dla wielu liderów rozwijanie takich strategii stało się kluczowym elementem dającym wyróżnienie na tle konkurencji im samym oraz ich klientom.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja