3 1 0 0 0 21.11.2023 Agnieszka IndebskaDlaczego czekamy na burgera drwala, czyli reguła niedostępności w kampaniach reklamowych8 listopada w McDonald’s wylądował wyczekiwany co roku o tej porze burger drwala. Budzi emocje nie po raz pierwszy, bo na polskim rynku zadebiutował w menu sezonowym „maczka” na przełomie 2011 i 2012 roku. A w tym sezonie jego pojawienie się rozpala nas jeszcze intensywniej, do czego z pewnością przyczyniła się historia pani Heni i interwencja Dody, a także wykres pokazujący wzrost ceny najbardziej wyczekiwanej buły na przestrzeni lat. Niezorientowanych odsyłam do internetów. content marketing kampanie reklamowe promocje sprzedaży psychologia konsumenta
0 1 0 0 0 20.11.2023 Daria Krupińska Artykuł powstał we współpracy z CKP Uczelni ŁazarskiegoUsługi edukacyjne trampoliną do budowania autentycznych relacjiNa rynku usług edukacyjnych w zakresie kształcenia podyplomowego komunikacja korporacyjna jest realnym wsparciem dla procesu rekrutacyjnego i kluczowym elementem w budowaniu pozycji. To, co jednak najbardziej wzmacnia wizerunek, przewagę konkurencyjną oraz zwiększa wyniki sprzedażowe, to sprawnie funkcjonująca w przestrzeni publicznej kadra wykładowców, z którą możliwe jest realizowanie unikatowych projektów komunikacyjnych i budowanie trwałej relacji z otoczeniem opartej na wzajemnym szacunku i szczerości. edukacja marketingowa
0 1 0 0 0 19.11.2023 Michał PustułOptymalizacja SEO last minute. Jak przygotować swój e-sklep do Black Friday, kiedy zostały na to dni, a nie miesiące?Black Week to czas atrakcyjnych wyprzedaży, dużych rabatów i rekordowych obrotów. Naturalnie w związku z tym październik i listopad stają się najważniejszymi miesiącami dla wielu marketerów. Ale czy dla wszystkich? I co z SEO? Czy jest jeszcze szansa na podkręcenie ruchu organicznego w ostatnim tygodniu przed Black Friday? content marketing e-commerce marketing internetowy
4 8 0 0 0 15.11.2023 Jakub TurniakJak wykorzystać AI w kampaniach marketingowych? Przykłady, które przemawiają do wyobraźniWykorzystanie AI w działaniach marketingowych to trend, który będzie przybierał na sile. Korzyści ze wspomagania się sztuczną inteligencją są nie do przecenienia: od wsparcia automatyzacji procesów sprzedaży, przez lepszą analizę zachowań konsumentów, optymalizację obsługi, przewidywanie trendów konsumenckich, do imponujących kreacji oraz mechanizmów kampanii. Towarzyszy temu sporo obaw, ale tym razem dajmy się ponieść przykładom sięgania po sztuczną inteligencję przez co odważniejsze marki. content marketing kampanie reklamowe martech public relations trendy
0 2 0 0 0 14.11.2023 Maciej GramsTwój media plan nie uwzględnia retail mediów? Nie musi tak być. Nie zostawaj w tyleJedna trzecia polskich internautów rozpoczyna ścieżkę zakupową od platform e-commerce i na nich finalizuje swoje transakcje. Nic więc dziwnego, że retail media są jednym z najszybciej rozwijających się kanałów reklamowych online. I nie jest wcale tak, że tylko duzi gracze, jak Allegro czy Empik, mają możliwość monetyzowania udostępnianej u siebie powierzchni. e-commerce handel detaliczny marketing internetowy
2 1 0 0 0 13.11.2023 Mateusz LubczańskiSfera w Las Vegas. Dzieło inżynierii, przyszłość rozrywki czy nietrafiona inwestycja?Kiedy gigantyczne oko w centrum Las Vegas rozglądało się dookoła, nagranie tego zjawiska łatwo było uznać za wyszukany efekt specjalny. Tymczasem Sfera, czyli swego rodzaju olbrzymi billboard istnieje naprawdę – choć boryka się z problemami godnymi pionierów. event marketing experiential marketing reklama zewnętrzna
0 1 0 0 0 9.11.2023 Elizabet ArajJak przygotować się do Black Week w e-commerce? Dopracuj paid social!Do 24 listopada, czyli Black Friday 2023, już coraz mniej czasu. W tym roku pojawiło się sporo zmian istotnych dla e-commerce – rozwój systemów reklamowych i machine learning, dyrektywa Omnibus czy nowe opcje płatności. Wpłynęły one na zachowania użytkowników, ale też na to, w jaki sposób należy przygotować się do tego okresu. Co zrobić, aby w tym istotnym czasie zmaksymalizować skuteczność swoich kampanii paid social? e-commerce marketing internetowy marketing społecznościowy promocje sprzedaży
0 1 0 0 0 8.11.2023 Maria Dymitruk, Daniel KulaJak pozostać oryginalnym w zalewie automatycznie generowanych treściMiało być unikalnie, a wszystko wygląda i brzmi podobnie… Jak tworzyć treści marketingowe w czasach, kiedy każdy może wygenerować tożsamą treść? Jak wykorzystanie generatorów treści wpływa na nas wizerunkowo? Na razie, według tegorocznego badania Forbes Advisor, ponad 60% konsumentów ufa markom korzystającym z generatywnej AI. Trudno jednak przewidzieć, jaki będzie ten odsetek w przyszłości. content marketing marketing internetowy martech prawo
2 3 0 0 0 6.11.2023 Redakcja Artykuł powstał we współpracy z mBankiem„Technologia do usług” – mBank wprowadza nowe pozycjonowanie markiPod hasłem „mBank. Technologia do usług” wystartowała szerokozasięgowa kampania reklamowa banku. Ma na celu przekazanie założeń nowej strategii marketingowej. Jakie wartości za nią stoją i jak przekładają się na nowe pozycjonowanie marki? zarządzanie marką
0 1 0 0 0 5.11.2023 Jakub MüllerCo Pandora Gate zmieni w komunikacji marek? Klucz do przyszłości jest w przeszłościMarketing zmienia narzędzia, bo natura człowieka jest niezmienna. Od influencerów po retail media – globalni reklamodawcy nie zrezygnują z treści powierzchownych, ale angażujących. Szukają sposobów, jak połączyć je z tradycyjnymi formami promocji, jak sponsoring sportowy. content marketing influencer marketing marketing społecznościowy marketing sportowy