Jak pozostać oryginalnym w zalewie automatycznie generowanych treściJak pozostać oryginalnym w zalewie automatycznie generowanych treściJak pozostać oryginalnym w zalewie automatycznie generowanych treściJak pozostać oryginalnym w zalewie automatycznie generowanych treści
Więcej kreatywności – mniej kreatywności... I tak narzędzia AI nie gwarantują oryginalności treści (fot. OsloMetX/Pixabay)

Jak pozostać oryginalnym w zalewie automatycznie generowanych treści

Jak pozostać oryginalnym w zalewie automatycznie generowanych treści

Maria Dymitruk

-

radca prawny, counsel, Olesiński i Wspólnicy

Maria Dymitruk

radca prawny, counsel, Olesiński i Wspólnicy

Daniel Kula

-

OW Legal, Olesiński i Wspólnicy

Daniel Kula

OW Legal, Olesiński i Wspólnicy

Miało być unikalnie, a wszystko wygląda i brzmi podobnie… Jak tworzyć treści marketingowe w czasach, kiedy każdy może wygenerować tożsamą treść? Jak wykorzystanie generatorów treści wpływa na nas wizerunkowo? Na razie, według tegorocznego badania Forbes Advisor, ponad 60% konsumentów ufa markom korzystającym z generatywnej AI. Trudno jednak przewidzieć, jaki będzie ten odsetek w przyszłości.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja