Jak przygotować się do Black Week w e-commerce? Dopracuj paid social!Jak przygotować się do Black Week w e-commerce? Dopracuj paid social!Jak przygotować się do Black Week w e-commerce? Dopracuj paid social!Jak przygotować się do Black Week w e-commerce? Dopracuj paid social!
Działania paid social do wykorzystania podczas Black Week przygotuj z wyprzedzeniem (fot. Karolina Grabowska/Pexels)

Jak przygotować się do Black Week w e-commerce? Dopracuj paid social!

Jak przygotować się do Black Week w e-commerce? Dopracuj paid social!
Elizabet Araj

Elizabet Araj

-

paid social leader, Cube Group

Elizabet Araj

Elizabet Araj

paid social leader
Cube Group

Z digitalem związana jest od ponad 7 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała jako freelancer oraz w polskich agencjach marketingowych, współpracując m.in. z markami: Bakalland, Komfort Łazienki, Ministerstwo Cyfryzacji, Atlas, Empikfoto.pl, Wittchen. W Cube Group pracuje od 2021 r., specjalizując się w kampaniach e-commerce dla różnych branż. Jest ogromną fanką digital marketingu (według słów współpracowników jest „absolutnym freakiem socialmediowym”), na bieżąco śledzi newsy dotyczące nie tylko swoich kanałów. Nagrodzona wewnętrznym wyróżnieniem Cube Group w kategorii wartości firmowej „Pasja”.

Do 24 listopada, czyli Black Friday 2023, już coraz mniej czasu. W tym roku pojawiło się sporo zmian istotnych dla e-commerce – rozwój systemów reklamowych i machine learning, dyrektywa Omnibus czy nowe opcje płatności. Wpłynęły one na zachowania użytkowników, ale też na to, w jaki sposób należy przygotować się do tego okresu. Co zrobić, aby w tym istotnym czasie zmaksymalizować skuteczność swoich kampanii paid social?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja