Jak wykorzystać AI w kampaniach marketingowych? Przykłady, które przemawiają do wyobraźniJak wykorzystać AI w kampaniach marketingowych? Przykłady, które przemawiają do wyobraźniJak wykorzystać AI w kampaniach marketingowych? Przykłady, które przemawiają do wyobraźniJak wykorzystać AI w kampaniach marketingowych? Przykłady, które przemawiają do wyobraźni
Deepfake można stworzyć również w dobrym celu, np. edukacyjnym (źr. #ShareWithCare, Deutsche Telekom)

Jak wykorzystać AI w kampaniach marketingowych? Przykłady, które przemawiają do wyobraźni

Jak wykorzystać AI w kampaniach marketingowych? Przykłady, które przemawiają do wyobraźni
Jakub Turniak

Jakub Turniak

-

product & innovation analyst, Innovatika

Jakub Turniak

Jakub Turniak

product & innovation analyst
Innovatika

Wspiera kierowników projektów oraz przeprowadza research i analizy. Uwielbia szukać satysfakcjonujących rozwiązań problemów i zamieniać potencjalne przeszkody w wyzwania. Ważne jest dla niego tworzenie wyjątkowych doświadczeń i wartościowych produktów. Szerzy zieloną zmianę. Jest ciekawy świata. Wolny czas spędza aktywnie, chętnie wśród natury lub relaksuje się przy muzyce.

Wykorzystanie AI w działaniach marketingowych to trend, który będzie przybierał na sile. Korzyści ze wspomagania się sztuczną inteligencją są nie do przecenienia: od wsparcia automatyzacji procesów sprzedaży, przez lepszą analizę zachowań konsumentów, optymalizację obsługi, przewidywanie trendów konsumenckich, do imponujących kreacji oraz mechanizmów kampanii. Towarzyszy temu sporo obaw, ale tym razem dajmy się ponieść przykładom sięgania po sztuczną inteligencję przez co odważniejsze marki.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja