Optymalizacja SEO last minute. Jak przygotować swój e-sklep do Black Friday, kiedy zostały na to dni, a nie miesiące?Optymalizacja SEO last minute. Jak przygotować swój e-sklep do Black Friday, kiedy zostały na to dni, a nie miesiące?Optymalizacja SEO last minute. Jak przygotować swój e-sklep do Black Friday, kiedy zostały na to dni, a nie miesiące?Optymalizacja SEO last minute. Jak przygotować swój e-sklep do Black Friday, kiedy zostały na to dni, a nie miesiące?
SEO to działania długofalowe, ale w ostatniej chwili też możesz coś zdziałać (fot. geralt/Pixabay)

Optymalizacja SEO last minute. Jak przygotować swój e-sklep do Black Friday, kiedy zostały na to dni, a nie miesiące?

Optymalizacja SEO last minute. Jak przygotować swój e-sklep do Black Friday, kiedy zostały na to dni, a nie miesiące?
Michał Pustuł

Michał Pustuł

-

head of SEO, Cube Group

Michał Pustuł

Michał Pustuł

head of SEO
Cube Group

Z branżą związany od 2015 r. Pierwsze kroki stawiał jako sales specialist, zajmując się sprzedażą SEO i PPC. W 2017 r. dołączył do Semtec, jednej z marek w portfolio Cube Group, i od tamtej pory jest związany z agencją. Obecnie zarządza działem SEO i koordynuje prace dla marek takich jak mBank czy Orkla Care. Czuwa nad zespołem R&D SEO, który odpowiada za opracowanie autorskich narzędzi i procesów poprawiających widoczność klientów. Wraz z zespołem zdobył w 2022 r. Global Search Award za kampanię marki Provident. W tym roku uzyskał główną nagrodę za najlepszą kampanię SEO w Performance Marketing Diamonds 2023 oraz 9 nominacji w Global Search Awards i European Search Awards.

Black Week to czas atrakcyjnych wyprzedaży, dużych rabatów i rekordowych obrotów. Naturalnie w związku z tym październik i listopad stają się najważniejszymi miesiącami dla wielu marketerów. Ale czy dla wszystkich? I co z SEO? Czy jest jeszcze szansa na podkręcenie ruchu organicznego w ostatnim tygodniu przed Black Friday?

Sprawdź poniżej 6 porad dotyczących tego, jak wesprzeć swoje SEO na ostatniej prostej przed największym peakiem ruchu i sprzedaży dla e-commerce w całym roku. Na czym teraz powinna polegać u ciebie optymalizacja SEO?
Wykorzystaj potencjał fraz, na które sklep jest widoczny – optymalizacja „low hanging fruits”
Twoja widoczność SEO jest ściśle uzależniona od wielu czynników.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja