Black Week to czas atrakcyjnych wyprzedaży, dużych rabatów i rekordowych obrotów. Naturalnie w związku z tym październik i listopad stają się najważniejszymi miesiącami dla wielu marketerów. Ale czy dla wszystkich? I co z SEO? Czy jest jeszcze szansa na podkręcenie ruchu organicznego w ostatnim tygodniu przed Black Friday?Sprawdź poniżej 6 porad dotyczących tego, jak wesprzeć swoje SEO na ostatniej prostej przed największym peakiem ruchu i sprzedaży dla e-commerce w całym roku. Na czym teraz powinna polegać u ciebie optymalizacja SEO?
Wykorzystaj potencjał fraz, na które sklep jest widoczny – optymalizacja „low hanging fruits”
Twoja widoczność SEO jest ściśle uzależniona od wielu czynników.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.