Retail media także dla mniejszych e-commerce’ów - Marketing przy Kawie
Twój media plan nie uwzględnia retail mediów? Nie musi tak być. Nie zostawaj w tyleTwój media plan nie uwzględnia retail mediów? Nie musi tak być. Nie zostawaj w tyleTwój media plan nie uwzględnia retail mediów? Nie musi tak być. Nie zostawaj w tyleTwój media plan nie uwzględnia retail mediów? Nie musi tak być. Nie zostawaj w tyle
Retail media się demokratyzują (fot. Anete Lusina/Pexels)

Twój media plan nie uwzględnia retail mediów? Nie musi tak być. Nie zostawaj w tyle

Twój media plan nie uwzględnia retail mediów? Nie musi tak być. Nie zostawaj w tyle
Maciej Grams

Maciej Grams

-

CEO, Adshero, OmniHero

Maciej Grams

Maciej Grams

CEO
Adshero, OmniHero

CEO i współzałożyciel sieci retail media Adshero i agencji OmniHero. Doświadczony manager na rynku e-commerce, odpowiedzialny za projekty w Europie i USA.

Jedna trzecia polskich internautów rozpoczyna ścieżkę zakupową od platform e-commerce i na nich finalizuje swoje transakcje. Nic więc dziwnego, że retail media są jednym z najszybciej rozwijających się kanałów reklamowych online. I nie jest wcale tak, że tylko duzi gracze, jak Allegro czy Empik, mają możliwość monetyzowania udostępnianej u siebie powierzchni.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja