Marketing zmienia narzędzia, bo natura człowieka jest niezmienna. Od influencerów po retail media – globalni reklamodawcy nie zrezygnują z treści powierzchownych, ale angażujących. Szukają sposobów, jak połączyć je z tradycyjnymi formami promocji, jak sponsoring sportowy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pandora Gate, czyli afera obyczajowa obnażająca demoralizację i hipokryzję popularnych polskich influencerów, przyniosła głosy spoza branży marketingowej, które nie były związane bezpośrednio z samymi influencerami. Dziennikarz naukowy i fizyk Tomasz Rożek napisał w serwisie X, dawnym Twitterze:
„Czytam, że marki rezygnują ze współpracy z podejrzanymi influenserami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |