Dlaczego czekamy na burgera drwala, czyli reguła niedostępności w kampaniach reklamowychDlaczego czekamy na burgera drwala, czyli reguła niedostępności w kampaniach reklamowychDlaczego czekamy na burgera drwala, czyli reguła niedostępności w kampaniach reklamowychDlaczego czekamy na burgera drwala, czyli reguła niedostępności w kampaniach reklamowych
Bardzo nie lubimy uczucia, że tracimy szansę, że coś przegapiamy... (fot. geralt/Pixabay)

Dlaczego czekamy na burgera drwala, czyli reguła niedostępności w kampaniach reklamowych

Dlaczego czekamy na burgera drwala, czyli reguła niedostępności w kampaniach reklamowych
Agnieszka Indebska

Agnieszka Indebska

-

specjalistka ds. treści, Grupa Tense

Agnieszka Indebska

Agnieszka Indebska

specjalistka ds. treści
Grupa Tense

Od wielu lat zajmuje się content marketingiem. Interesują ją zwłaszcza zagadnienia związane ze storytellingiem i językiem marki. Korektorka i redaktorka. W wolnych chwilach czyta, pisze i uczy się języka czeskiego.

8 listopada w McDonald’s wylądował wyczekiwany co roku o tej porze burger drwala. Budzi emocje nie po raz pierwszy, bo na polskim rynku zadebiutował w menu sezonowym „maczka” na przełomie 2011 i 2012 roku. A w tym sezonie jego pojawienie się rozpala nas jeszcze intensywniej, do czego z pewnością przyczyniła się historia pani Heni i interwencja Dody, a także wykres pokazujący wzrost ceny najbardziej wyczekiwanej buły na przestrzeni lat. Niezorientowanych odsyłam do internetów.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja