4 1 0 0 0 21.10.2019 Aleksandra GorczyńskaTikTok – cichy fenomenNadal niewielu wie, o co w nim chodzi. Jeszcze mniej wie, jak go wykorzystać. A już naprawdę znikoma grupa aktywnie uczestniczy w życiu społeczności TikToka. Ta porywająca serca i dusze młodych aplikacja wciąż kryje w sobie więcej pytań niż odpowiedzi. O TikToku mówi się w branży jeszcze niewiele, a niewątpliwie zasługuje on na zainteresowanie. content marketing marketing mobilny marketing społecznościowy wideomarketing
0 1 0 0 3 15.12.2020 Marcin KowalskiJak zmieniał się content marketing online? Od clickbaitów do pielęgnowania customer experienceTransformacja internetowego content marketingu jest konsekwencją zmian obejmujących cały marketing online. U schyłku 2020 roku, w czasach epidemii i globalnego lockdownu wypada już zapomnieć o e-mailach bez personalizacji, clickbaitowych nagłówkach czy pisaniu postów na każdym możliwym forum. Można znacznie lepiej angażować odbiorców. Na które techniki warto zwracać uwagę? Jak będzie wyglądał marketing treści w erze post-pandemicznej? branded content content marketing marketing internetowy storytelling
0 10 0 0 4 16.12.2019 Redakcja7 trendów w druku i projektowaniu wizualnym na 2020 rokPapier w cyfrowej erze nie umiera. Druk ma się dobrze, a wraz z nim projektowanie wizualne. Jakie trendy w tych obszarach warto brać pod uwagę? Prezentujemy najważniejsze z nich, pojawiające się w licznych wypowiedziach i źródłach. design trendy zarządzanie marką
0 1 0 0 2 5.08.2020 Adrianna WardzałaJak przestać tworzyć treści, na których nie zależy odbiorcom? Dlaczego nie stać cię na taki marketing?W czasach growth hackingu, automatyzacji, botów i personalizowanych kampanii mailingowych praktycy marketingu mają tendencję do zapominania, że ludzie to ludzie. Zaczynają myśleć (i mówić) o nich jako o leadach albo prospektach. Jak to się przekłada na jakość marketingu, np. na content marketing? I jak nie ulegać takim skłonnościom? content marketing marketing internetowy marketing społecznościowy storytelling
1 4 0 0 11 15.07.2019 Mateusz Lubczański, Jakub MüllerCzy markom w Polsce opłaca się podejmować temat LGBT?Dyskusja o LGBT w kontekście polskich marek nabrała w tym roku wyjątkowej temperatury za sprawą Pride Month i zwolnionego pracownika Ikei. Czy na naszym rynku markom opłaca się wykorzystywanie tego tematu w komunikacji? Warto to przeanalizować. O komentarz poprosiliśmy ekspertów krajowej branży marketingowej. CSR ESG public relations trendy zarządzanie marką
0 5 0 0 5 26.07.2018 RedakcjaJak być jeszcze bliżej klienta? – sklep w MessengerzeMobile staje się najważniejszym i najbardziej przyszłościowym kanałem komunikacji z klientami. Zmienia nawyki komunikacyjne konsumentów – także w e-handlu. Popularność Facebook Messengera sprawia, że i tam warto nawiązać kontakt z konsumentem i ułatwić mu zakupy. Obecnie dowolny e-sklep może to zrobić w prosty sposób dzięki nowej usłudze FastTony Messenger Shop. e-commerce handel detaliczny marketing internetowy marketing społecznościowy
2 1 0 0 1 19.11.2021 Krzysztof DomeradzkiKapitalistyczny paradoks młodego MatczakaDziś, moi drodzy, zajmiemy się tematem zapewne dobrze znanym dużej części z Was. Niedawno powstała kampania marketingowa McDonald’s Polska, wykorzystująca wizerunek nikogo innego, jak Michała „Maty” Matczaka. Wywołała kolejną małą burzę w tajfunie opinii, jakim ostatnio staje się internet. felieton kampanie reklamowe storytelling
0 12 0 0 1 14.02.2019 Mateusz LubczańskiJajko pękło. Tego sukcesu w social media nie da się powtórzyćNajbardziej lubianym zdjęciem na Instagramie stała się fotografia jajka. Po prostu – fotka przedstawiająca najzwyklejsze jajko jest popularniejsza od tych wrzucanych przez Kylie Jenner czy Ronaldo. Rekordowe konto zaprzeczyło wszystkim zasadom współczesnych mediów społecznościowych... i może dlatego zwyciężyło. influencer marketing marketing społecznościowy marketing wirusowy
0 8 0 0 1 21.07.2019 Jakub MüllerNetflix, Instagram, Apple: kolorowa pętla nawykuUżytkownicy Netflixa, gdy czują się przytłoczeni liczbą filmów i seriali do wyboru, nierzadko przełączają się na tradycyjną telewizję. Tacy konsumenci stanowią jednak mniejszość. Marki w internecie doskonale potrafią wykorzystywać wskazówki aktywujące tzw. pętlę nawyku. Na przykład kolory. customer experience e-commerce psychologia konsumenta zarządzanie marką
0 4 0 0 5 9.06.2019 Piotr GolczykNienawidzę marketingu. A właściwie tego, co dziś nazywa się marketingiemMarketing to istota biznesu. Jedyne źródło zysku, podczas gdy reszta to tylko koszt. Tak mówił Peter Drucker, tak głosi wiedza akademicka. W realiach wygląda to zupełnie inaczej. Zwykle marketing jest traktowany jak niesforny uczniak, przepytywany i strofowany przez dyrektora szkoły za kosztowne psikusy, które nazywa projektami. Towarzyszy mu brak zaufania biznesu i zły PR w innych działach. A jego specjaliści próbują przenosić góry, żeby dowieźć zadowolenie. Cokolwiek by ono znaczyło. Dlaczego tak się dzieje? felieton zarządzanie marką