TikTok – cichy fenomenTikTok – cichy fenomenTikTok – cichy fenomenTikTok – cichy fenomen
Duże marki już tu są (źr. Sabinitta, Stuart Burton – TikTok)

TikTok – cichy fenomen

TikTok – cichy fenomen
Aleksandra Gorczyńska

Aleksandra Gorczyńska

-

social media specialist, Up&More

Aleksandra Gorczyńska

Aleksandra Gorczyńska

social media specialist
Up&More

Ma kilkuletnie doświadczenie w pracy dla znanych marek polskich i zagranicznych. Jej specjalnością jest innowacyjna adaptacja nowo powstających aplikacji społecznościowych do kampanii klientów. Prywatnie miłośniczka podróży i tańca, a także tiktokerka. Absolwentka filologii polskiej (spec. filologia dla mediów) Uniwersytetu Warszawskiego.

Nadal niewielu wie, o co w nim chodzi. Jeszcze mniej wie, jak go wykorzystać. A już naprawdę znikoma grupa aktywnie uczestniczy w życiu społeczności TikToka. Ta porywająca serca i dusze młodych aplikacja wciąż kryje w sobie więcej pytań niż odpowiedzi. O TikToku mówi się w branży jeszcze niewiele, a niewątpliwie zasługuje on na zainteresowanie.

Początkowo aplikacja nazywała się Musical.ly. Zachęcała użytkowników do publikowania 15-sekundowych wideo. Były to głównie nagrania lip-sync (ruszanie ustami do muzyki). W sierpniu 2018 roku Musical.ly zostało przejęte przez chińską firmę ByteDance za około miliard dolarów. Użytkownicy zaś zostali automatycznie przeniesieni na platformę o nazwie TikTok.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się