9 1 0 0 0 28.11.2017 Robert TarnowskiStorytelling w kampaniach wideo w Polsce. Przegląd przykładów„Chcielibyśmy zastosować ten popularny storytelling w naszej najnowszej kampanii wideo. Przygotujecie jakąś rekomendację na jutro?” – takie zadanie klienci coraz częściej zlecają agencjom reklamowym, PR czy contentowym. I choć dużo mówi się o strukturze opowieści czy archetypach, w praktyce o dobry efekt nie tak łatwo. Stworzenie ciekawej i odpowiednio oddziałującej historii wymaga czasu, wiedzy oraz inspiracji. content marketing kampanie reklamowe marketing społecznościowy
2 4 0 0 2 10.09.2019 Jakub MüllerMit milenialsówCzy milenialsi to grupa radykalnie różna od poprzednich pokoleń? Czy podejmuje inne decyzje zakupowe niż starsi konsumenci? Najnowsze badania podważają to rozpowszechnione przekonanie. A uzasadniało ono wiele decyzji biznesowych, w tym tworzenie specjalnych marek dla milenialsów. badania marketingowe zarządzanie marką
1 6 0 0 2 14.09.2017 Mateusz LubczańskiLidl walczy z Biedronką na pluszaki. Jaki oręż pójdzie w ruch jutro?Konkurencja Lidla i Biedronki przybiera nową formę i staje się jeszcze bardziej zacięta. Kiedy żółto-czarno-czerwony zawodnik zaproponował klientom nowe Świeżaki, żółto-niebiesko-czerwony nagle zza pazuchy wyjął swoje... Lidlaki. Ta zakrawająca chwilami na absurd rywalizacja to coś więcej niż pluszaki za naklejki lub gotówkę. To gra warta miliony. kampanie reklamowe promocje sprzedaży
1 10 0 0 1 25.09.2019 Jakub MüllerLogo opisowe czy symboliczne? Naukowcy przeanalizowali 500 znaków różnych marekOd kilku lat znane marki konsekwentnie upraszczają swoje znaki. Chcą zmieścić pod jednym symbolem wiele różnych produktów. Najnowsze badania kilkuset marek wskazują jednak, że znaki opisowe, czyli zawierające element wizualny wskazujący na kategorię produktową, w określonych sytuacjach sprawdzają się lepiej. content marketing design zarządzanie marką
4 11 0 0 0 2.08.2017 Mateusz LubczańskiUwieść milenialsa w wielkim mieścieMarka piwa EB na dobre stara się powrócić do świadomości konsumentów. Rozpoczęła ciekawą kampanię i... od razu miała poważną wpadkę. Nie ona jedna. W pogoni za niestandardowymi pomysłami jeszcze co najmniej kilka innych brandów gubiło dobry smak. ambient media reklama zewnętrzna
2 3 0 0 3 5.02.2018 Jakub MüllerWielkie przyspieszenie. Czy szybkość będzie nowym paliwem marek?Globalny marketing wkracza w nową epokę. Przestaje rządzić tylko cena i jakość produktu. Liczy się też szybkość, z jaką produkt dotrze do coraz bardziej zniecierpliwionego konsumenta. A rynek zmienia się w autostradę dla lubiących ryzyko. e-commerce obsługa klienta zarządzanie marką
0 1 0 0 9 4.10.2018 Rafał Kamiński ARTYKUŁ SPONSOROWANYDlaczego innowacje są ważne dla nas wszystkich?Rozwój innowacyjności i przedsiębiorczości to jedno z kluczowych wyzwań stojących przed większością firm, bez względu na ich wielkość, branżę i formę prowadzonej działalności. Często jednak błędnie myślimy, że innowacje dotyczą wyłącznie sektora technologicznego czy firm z Doliny Krzemowej. Nic bardziej mylnego. design edukacja marketingowa trendy
0 18 0 0 0 27.04.2020 Robert SadowskiKiedy najlepiej publikować w mediach społecznościowych? Czego uczą dane z monitoringu social media w całym 2019 roku?Każdy opiekun marki chciałby wiedzieć, kiedy wstawiać posty na platformy społecznościowe, aby uzyskiwać jak najlepsze rezultaty. Oczywiście wpływających na to czynników jest wiele i nie da się tworzyć prostych recept. Warto jednak przyjrzeć się dużej, reprezentatywnej liczbie wpisów i uzyskanym przez nie wynikom. Czy można znaleźć jakieś zależności? analityka internetowa badania marketingowe marketing społecznościowy
0 7 0 0 0 19.06.2018 Mateusz LubczańskiStawiaj na mniejszych. Celebryta to influencerski kolos na glinianych nogachSelena Gomez na Instagramie z torebką twojej produkcji? Kendall Jenner korzystająca z wytwarzanych przez ciebie kosmetyków? Brzmi wspaniale, ale taki alians może być pozbawiony sensu. Lepszą inwestycją są mikro- i makroinfluencerzy. badania marketingowe influencer marketing marketing społecznościowy
0 1 0 0 2 29.03.2018 Jakub MüllerHellmann’s, Kielecki, Winiary, czyli jak działa smak. I dlaczego hit Wielkanocy może kiedyś przegrać z keczupemMajonez jako jeden z niewielu produktów zyskuje w Święta Wielkanocne – pokazują badania opisywane w „Rzeczpospolitej”. Nie wyjaśniają one jednak, dlaczego cały rynek tego rodzaju produktów składa się z zaledwie kilku marek. Podpowiedź: wszystko przez skomplikowany zmysł, jakim jest smak. Z badania nie wynika również, dlaczego majonez może tracić na rzecz keczupu. badania marketingowe zarządzanie marką