Jajko pękło. Tego sukcesu w social media nie da się powtórzyćJajko pękło. Tego sukcesu w social media nie da się powtórzyćJajko pękło. Tego sukcesu w social media nie da się powtórzyćJajko pękło. Tego sukcesu w social media nie da się powtórzyć
World_record_egg – od 13 stycznia 2019 najpopularniejsze na Instagramie

Jajko pękło. Tego sukcesu w social media nie da się powtórzyć

Jajko pękło. Tego sukcesu w social media nie da się powtórzyć
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Najbardziej lubianym zdjęciem na Instagramie stała się fotografia jajka. Po prostu – fotka przedstawiająca najzwyklejsze jajko jest popularniejsza od tych wrzucanych przez Kylie Jenner czy Ronaldo. Rekordowe konto zaprzeczyło wszystkim zasadom współczesnych mediów społecznościowych... i może dlatego zwyciężyło.

Próba pobicia rekordu liczby serduszek nie jest niczym nowym. W ciągu ostatnich lat użytkownicy Instagrama natknęli się na setki, jeśli nie tysiące podobnych akcji. Lansowano już fotki z kalafiorami, nuggetsami czy zwierzakami, lecz nigdy nie udało się osiągnąć zadowalających wyników.

Za takie można uznać chociażby ponad 10 mln lajków pod postem (tyle osiągnęło np.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się