Jak zmieniał się content marketing online? Od clickbaitów do pielęgnowania customer experienceJak zmieniał się content marketing online? Od clickbaitów do pielęgnowania customer experienceJak zmieniał się content marketing online? Od clickbaitów do pielęgnowania customer experienceJak zmieniał się content marketing online? Od clickbaitów do pielęgnowania customer experience
W content marketingu rozwijajmy tylko to, co faktycznie angażuje odbiorcę (fot. Pixabay)

Jak zmieniał się content marketing online? Od clickbaitów do pielęgnowania customer experience

Jak zmieniał się content marketing online? Od clickbaitów do pielęgnowania customer experience
Marcin Kowalski

Marcin Kowalski

-

copywriter, Grupa Tense

Marcin Kowalski

Marcin Kowalski

copywriter
Grupa Tense

Copywriter z wieloletnim doświadczeniem. Z poznańską agencją marketingu internetowego współpracuje od początku swojej działalności w branży. Zajmuje się również web designem oraz projektowaniem graficznym. Obszar jego zainteresowań stanowią media, polityka, sport i nowe technologie. Regularnie biega, traktując trening jako formę pracy nad sobą i sposób na pokonywanie własnych słabości.

Transformacja internetowego content marketingu jest konsekwencją zmian obejmujących cały marketing online. U schyłku 2020 roku, w czasach epidemii i globalnego lockdownu wypada już zapomnieć o e-mailach bez personalizacji, clickbaitowych nagłówkach czy pisaniu postów na każdym możliwym forum. Można znacznie lepiej angażować odbiorców. Na które techniki warto zwracać uwagę? Jak będzie wyglądał marketing treści w erze post-pandemicznej?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się