Użytkownicy Netflixa, gdy czują się przytłoczeni liczbą filmów i seriali do wyboru, nierzadko przełączają się na tradycyjną telewizję. Tacy konsumenci stanowią jednak mniejszość. Marki w internecie doskonale potrafią wykorzystywać wskazówki aktywujące tzw. pętlę nawyku. Na przykład kolory.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przed laty milcząco założono, że im większy wybór, tym lepiej dla konsumenta. Bo większy wybór oznacza większą wolność. Dopiero później okazało się, że jest wręcz przeciwnie. Konsumenci, którzy mają do wyboru zbyt wiele alternatyw – modeli produktów, fasonów, opcji – są paradoksalnie tej wolności pozbawiani. Podejmowanie decyzji staje się dla nich coraz trudniejsze.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną. |