Jak przestać tworzyć treści, na których nie zależy odbiorcom? Dlaczego nie stać cię na taki marketing?Jak przestać tworzyć treści, na których nie zależy odbiorcom? Dlaczego nie stać cię na taki marketing?Jak przestać tworzyć treści, na których nie zależy odbiorcom? Dlaczego nie stać cię na taki marketing?Jak przestać tworzyć treści, na których nie zależy odbiorcom? Dlaczego nie stać cię na taki marketing?
Jak mogę ci pomóc? Rozmawiajmy o tym (fot. Pixabay)

Jak przestać tworzyć treści, na których nie zależy odbiorcom? Dlaczego nie stać cię na taki marketing?

Jak przestać tworzyć treści, na których nie zależy odbiorcom? Dlaczego nie stać cię na taki marketing?
Adrianna Wardzała

Adrianna Wardzała

-

ekspert ds. nowoczesnego marketingu B2B, AdriannaWardzala.pl

Adrianna Wardzała

Adrianna Wardzała

ekspert ds. nowoczesnego marketingu B2B
AdriannaWardzala.pl

Wykładowca na studiach podyplomowych Nowoczesne zarządzanie sprzedażą w Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego. Ma doświadczenie w przeprowadzaniu projektów na styku technologii, marketingu i sprzedaży. Prowadzi bloga ze wskazówkami dla marketerów: AdriannaWardzala.pl.

W czasach growth hackingu, automatyzacji, botów i personalizowanych kampanii mailingowych praktycy marketingu mają tendencję do zapominania, że ludzie to ludzie. Zaczynają myśleć (i mówić) o nich jako o leadach albo prospektach. Jak to się przekłada na jakość marketingu, np. na content marketing? I jak nie ulegać takim skłonnościom?

Konsekwencją nakreślonej wyżej sytuacji jest jedna z popularnych praktyk marketingowych. Strategie marketingowe opierane są na pozyskiwaniu klientów online poprzez tworzenie i rozpowszechnianie jak największej ilości contentu. Tego rodzaju strategia zakłada nadejście magicznej chwili, w której klienci otrzymają od marki już tyle treści, że po prostu zaczną kupować.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się