Lidl walczy z Biedronką na pluszaki. Jaki oręż pójdzie w ruch jutro?Lidl walczy z Biedronką na pluszaki. Jaki oręż pójdzie w ruch jutro?Lidl walczy z Biedronką na pluszaki. Jaki oręż pójdzie w ruch jutro?Lidl walczy z Biedronką na pluszaki. Jaki oręż pójdzie w ruch jutro?
Czy konsumenci zagrają w tym teatrzyku? (fot. Nomad_Soul/Fotolia.com)

Lidl walczy z Biedronką na pluszaki. Jaki oręż pójdzie w ruch jutro?

Lidl walczy z Biedronką na pluszaki. Jaki oręż pójdzie w ruch jutro?
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Konkurencja Lidla i Biedronki przybiera nową formę i staje się jeszcze bardziej zacięta. Kiedy żółto-czarno-czerwony zawodnik zaproponował klientom nowe Świeżaki, żółto-niebiesko-czerwony nagle zza pazuchy wyjął swoje... Lidlaki. Ta zakrawająca chwilami na absurd rywalizacja to coś więcej niż pluszaki za naklejki lub gotówkę. To gra warta miliony.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się