Hellmann’s, Kielecki, Winiary, czyli jak działa smak. I dlaczego hit Wielkanocy może kiedyś przegrać z keczupemHellmann’s, Kielecki, Winiary, czyli jak działa smak. I dlaczego hit Wielkanocy może kiedyś przegrać z keczupemHellmann’s, Kielecki, Winiary, czyli jak działa smak. I dlaczego hit Wielkanocy może kiedyś przegrać z keczupemHellmann’s, Kielecki, Winiary, czyli jak działa smak. I dlaczego hit Wielkanocy może kiedyś przegrać z keczupem
Tradycyjny król wielkanocnych stołów (fot. Pixabay)

Hellmann’s, Kielecki, Winiary, czyli jak działa smak. I dlaczego hit Wielkanocy może kiedyś przegrać z keczupem

Hellmann’s, Kielecki, Winiary, czyli jak działa smak. I dlaczego hit Wielkanocy może kiedyś przegrać z keczupem
AdvertisementAdvertisement
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Majonez jako jeden z niewielu produktów zyskuje w Święta Wielkanocne – pokazują badania opisywane w „Rzeczpospolitej”. Nie wyjaśniają one jednak, dlaczego cały rynek tego rodzaju produktów składa się z zaledwie kilku marek. Podpowiedź: wszystko przez skomplikowany zmysł, jakim jest smak. Z badania nie wynika również, dlaczego majonez może tracić na rzecz keczupu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się