Uwieść milenialsa w wielkim mieścieUwieść milenialsa w wielkim mieścieUwieść milenialsa w wielkim mieścieUwieść milenialsa w wielkim mieście
A czy kiedyś w tej odmianie reklamy będzie po bożemu?

Uwieść milenialsa w wielkim mieście

Uwieść milenialsa w wielkim mieście
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Marka piwa EB na dobre stara się powrócić do świadomości konsumentów. Rozpoczęła ciekawą kampanię i... od razu miała poważną wpadkę. Nie ona jedna. W pogoni za niestandardowymi pomysłami jeszcze co najmniej kilka innych brandów gubiło dobry smak.

Kampania „Tymczasem EB” ma docierać do ludzi u progu dorosłości. Ze względu na ten cel zdecydowano się nie tylko na tradycyjne spoty i billboardy. Do młodszego odbiorcy mają przemówić murale oraz napisy na chodnikach.

Jeden z nich, o treści „Mówią: omijaj nieznane, tymczasem lepiej je poznać”, został namalowany na nawierzchni alejki poznańskiego parku Cytadela.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zaprenumeruj newsletter aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów

Masz już konto? Zaloguj się