Marka piwa EB na dobre stara się powrócić do świadomości konsumentów. Rozpoczęła ciekawą kampanię i... od razu miała poważną wpadkę. Nie ona jedna. W pogoni za niestandardowymi pomysłami jeszcze co najmniej kilka innych brandów gubiło dobry smak.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kampania „Tymczasem EB” ma docierać do ludzi u progu dorosłości. Ze względu na ten cel zdecydowano się nie tylko na tradycyjne spoty i billboardy. Do młodszego odbiorcy mają przemówić murale oraz napisy na chodnikach.
Jeden z nich, o treści „Mówią: omijaj nieznane, tymczasem lepiej je poznać”, został namalowany na nawierzchni alejki poznańskiego parku Cytadela.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.