Wielkie przyspieszenie. Czy szybkość będzie nowym paliwem marek?Wielkie przyspieszenie. Czy szybkość będzie nowym paliwem marek?Wielkie przyspieszenie. Czy szybkość będzie nowym paliwem marek?Wielkie przyspieszenie. Czy szybkość będzie nowym paliwem marek?
Znaczące przyspieszenie to ryzykowna gra (fot. Silver Blu3 on Visualhunt.com / CC BY-SA

Wielkie przyspieszenie. Czy szybkość będzie nowym paliwem marek?

Wielkie przyspieszenie. Czy szybkość będzie nowym paliwem marek?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Globalny marketing wkracza w nową epokę. Przestaje rządzić tylko cena i jakość produktu. Liczy się też szybkość, z jaką produkt dotrze do coraz bardziej zniecierpliwionego konsumenta. A rynek zmienia się w autostradę dla lubiących ryzyko.

Nasz apetyt na to, co dzieje się natychmiast, jest nienasycony. W internecie zaspokajamy go w ułamku sekundy. Przy minimalnym wysiłku, nie większym niż ruch nadgarstka, mamy dostęp do wszystkich artykułów, filmów i muzyki, a także porównywarek cenowych, map, sklepów.

Największe marki internetowe próbują zaspokoić ten apetyt jeszcze szybciej. Google przyspieszył ładowanie się stron mobilnych, sprawiając że treść strony i reklama ładują się równocześnie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się