Stawiaj na mniejszych. Celebryta to influencerski kolos na glinianych nogachStawiaj na mniejszych. Celebryta to influencerski kolos na glinianych nogachStawiaj na mniejszych. Celebryta to influencerski kolos na glinianych nogachStawiaj na mniejszych. Celebryta to influencerski kolos na glinianych nogach
Warto zwrócić uwagę zwłaszcza na Instagram

Stawiaj na mniejszych. Celebryta to influencerski kolos na glinianych nogach

Stawiaj na mniejszych. Celebryta to influencerski kolos na glinianych nogach
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Selena Gomez na Instagramie z torebką twojej produkcji? Kendall Jenner korzystająca z wytwarzanych przez ciebie kosmetyków? Brzmi wspaniale, ale taki alians może być pozbawiony sensu. Lepszą inwestycją są mikro- i makroinfluencerzy.

Gigantyczne zasięgi i olbrzymie budżety nie zawsze muszą przekładać się na udaną kampanię. Łatwo to pominąć, ograniczając się wyłącznie do obserwowania influencerów z wielomilionowymi grupami fanów. A wykorzystanie influencer marketingu wciąż rośnie.

W badaniu LaunchMetrics aż 78 proc. specjalistów marketingu potwierdziło, że w 2017 roku przeprowadzili kampanię z sieciowymi liderami opinii.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się