Mit milenialsówMit milenialsówMit milenialsówMit milenialsów
Wieczni podróżnicy, smakosze awokado. Czy te stereotypy pomagają sprzedać coś milenialsom? (fot. Pixabay)

Mit milenialsów

Mit milenialsów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Czy milenialsi to grupa radykalnie różna od poprzednich pokoleń? Czy podejmuje inne decyzje zakupowe niż starsi konsumenci? Najnowsze badania podważają to rozpowszechnione przekonanie. A uzasadniało ono wiele decyzji biznesowych, w tym tworzenie specjalnych marek dla milenialsów.

Podczas jednej z ubiegłorocznych konferencji branżowych wystąpiła przedstawicielka agencji wyspecjalizowanej w komunikacji z milenialsami. Mówiła o nich jak o nowym rodzaju konsumenta. Takim, który ma inne motywacje zakupowe niż starsi i tylko czeka, żeby wydać pieniądze na marki zaprojektowane specjalnie dla niego.

Podobnych wystąpień na różnych konferencjach jest dużo.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się