Storytelling w kampaniach wideo w Polsce. Przegląd przykładówStorytelling w kampaniach wideo w Polsce. Przegląd przykładówStorytelling w kampaniach wideo w Polsce. Przegląd przykładówStorytelling w kampaniach wideo w Polsce. Przegląd przykładów
Tajemnica, zaskakująca konwencja – storytelling wideo to lubi (fot. kadr ze spotu)

Storytelling w kampaniach wideo w Polsce. Przegląd przykładów

Storytelling w kampaniach wideo w Polsce. Przegląd przykładów
Robert Tarnowski

Robert Tarnowski

-

specjalista ds. PR, Komunikacja Plus

Robert Tarnowski

Robert Tarnowski

specjalista ds. PR
Komunikacja Plus

Od kilku lat pasjonuje się PR i marketingiem, a komunikację traktuje jak sztukę. Współtworzy cykl spotkań oraz bloga „PR bez krawatów”. Zawodowo zajmuje się głównie PR korporacyjnym i doradztwem strategicznym, jednak coraz bardziej ciągnie go w stronę wideomarketingu.

„Chcielibyśmy zastosować ten popularny storytelling w naszej najnowszej kampanii wideo. Przygotujecie jakąś rekomendację na jutro?” – takie zadanie klienci coraz częściej zlecają agencjom reklamowym, PR czy contentowym. I choć dużo mówi się o strukturze opowieści czy archetypach, w praktyce o dobry efekt nie tak łatwo. Stworzenie ciekawej i odpowiednio oddziałującej historii wymaga czasu, wiedzy oraz inspiracji.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja