3 5 0 0 1 22.07.2021 Jakub MüllerWraca pomysł reklamy w kosmosie. Czy ma szanse na realizację?Elon Musk chce pokazywać reklamy w kosmosie. Miesiąc ekspozycji nad jedną z globalnych metropolii ma kosztować prawie milion dolarów. Pomysły na reklamowy podbój kosmosu nie są nowe. Pojawiają się od trzydziestu lat, ale zwykle ich twórcy skazani są na walkę z ekologami, naukowcami i prawem. Czy teraz mają szansę wcielić swe zamiary w życie? ambient media kampanie reklamowe public relations trendy
10 12 0 0 3 25.03.2015 Sonia HoronziakOd McDonald’s do Pepsi: 7 sposobów, jakimi globalne marki uciekają od niezdrowego wizerunkuFast foody przypominające sklepy ze zdrową żywnością, włączanie mleka do oferty, napój promowany jako ekologiczny wytwór kultury niezależnej... Największe marki spożywcze prześcigają się w odchodzeniu od tzw. śmieciowego jedzenia. public relations trendy zarządzanie marką
1 2 0 0 1 4.07.2021 Jakub MüllerRed Bull, walkman, rower, czyli dlaczego coś, co nie powinno działać, jednak zadziałałoPodstawową funkcją marketingu jest tworzenie nowej wartości, której nikt wcześniej nie odkrył. Jak ważna jest ta funkcja, pokazują przykłady wielu nowych marek. Napojów energetycznych, rowerów czy odtwarzacza do słuchania oper w samolocie. Gdy powstawały, wydawały się dziwaczne albo wręcz głupie. A jednak zadziałały, a Red Bull stworzył nawet unikalny model biznesowy. psychologia konsumenta zarządzanie marką
1 3 0 0 1 16.06.2021 Jakub MüllerCristiano Ronaldo i Coca-Cola: nic się nie stało„Pojedynek Cristiano Ronaldo i butelek coca-coli trwał zaledwie kilka sekund. Produkt nie miał w niej szans”. Takie newsy dużo mówią o świecie, w którym informacje pędzą wielką autostradą przez dwadzieścia cztery godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Dlatego możliwe konsekwencje dla marki Coca-Cola są przeceniane. marketing sportowy public relations zarządzanie marką
0 12 0 0 4 2.04.2014 Piotr JaworowiczEvent marketing znany i nieznanyCzym w gruncie rzeczy jest event marketing? Czy jest narzędziem komunikacji, czy osobną gałęzią marketingu? Gdzie szukać jego korzeni i jaką ma on przed sobą przyszłość? experiential marketing
0 4 0 0 1 25.05.2021 Marcin FilipowiczTikTok, loty w kosmos i cringe’owe reklamyWitaj w świecie radosnych pląsów, chwytających za serce historii i zmieniających życie lifehacków. Tutaj czwarta ściana nie istnieje i wystarczy moment, by zyskać status gwiazdy. TikTok to łakomy kąsek dla wygłodniałych marketerów, jednak w świecie 60-sekundowych filmów pośpiech jest złym doradcą. Jak więc stworzyć materiał, który pozwoli marce w sposób organiczny stać się częścią masowej kultury i zaistnieć na globalną skalę? branded content content marketing marketing społecznościowy
0 3 0 0 1 19.05.2021 Eliza GniadekJak wyciągnąć z e-mail i SMS marketingu to, co najlepszeMarketing pędzi w zawrotnym tempie. Stale pojawiają się nowe trendy, a zaraz w ich miejsce wskakują następne. Social media, wideo, podcasty, influencer marketing… Trudno za tym wszystkim nadążyć. Dziś złapmy chwilę oddechu z kawą w dłoni. Bo e-mail marketing i SMS marketing, choć uważane za dinozaury, wciąż mają w sobie moc. e-mail marketing marketing internetowy marketing mobilny
0 5 0 0 1 30.04.2021 Jakub MüllerFacebook Dating: dlaczego nie zdobywa takiej popularności, jak przypuszczano?Uruchomiony półtora roku temu serwis randkowy miał korzystać z niezmierzonych zasobów Facebooka i zagrozić Tinderowi. Ujawnione w reklamach liczby użytkowników w wybranych miastach świata pokazują, że Facebook Dating ciągle jest dużo mniejszy niż konkurencja. Co poszło nie tak? marketing mobilny marketing społecznościowy trendy
2 3 0 0 1 28.04.2021 Jakub MüllerLody Ekipy Karola i ketchupy Karola – w FMCG ilość przechodzi w jakośćAkcja Lody Ekipa firmy Koral i kampania marki Kotlin z Karolem Strasburgerem są zupełnie różne, ale obie stanowią przykład udanych działań w kategorii FMCG. Pokazują, że liczy się pomysł i kompleksowe planowanie oparte na zasięgu, a nie dylemat „gwiazda TV czy influencer”. influencer marketing kampanie reklamowe storytelling
0 7 0 0 1 23.04.2021 Marta KaczmarekZero waste w content marketingu – nowe życie starych treściPandemia przyspieszyła trendy widoczne od pewnego czasu w content marketingu. Internauci szukają dobrych jakościowo, ale coraz łatwiej przyswajalnych treści. Chcą szybko docierać do sedna, ale mieć możliwość pogłębienia tematu. Czy opiekunowie marek muszą inwestować w coraz więcej dostosowanego do tych potrzeb contentu? Może na początek wystarczy dobry recykling. analityka internetowa branded content content marketing marketing mobilny