Zero waste w content marketingu – nowe życie starych treściZero waste w content marketingu – nowe życie starych treściZero waste w content marketingu – nowe życie starych treściZero waste w content marketingu – nowe życie starych treści
Treść, która przeszła bez echa, w zoptymalizowanych warunkach może nabrać mocy (fot. Unsplash)

Zero waste w content marketingu – nowe życie starych treści

Zero waste w content marketingu – nowe życie starych treści
Marta Kaczmarek

Marta Kaczmarek

-

digital marketing specialist

Marta Kaczmarek

Marta Kaczmarek

digital marketing specialist

Pracowała m.in. w branży międzynarodowych przekazów pieniężnych oraz w branży medycznej. Mimo doświadczenia agencyjnego dużo lepiej czuje się w wewnętrznym dziale marketingu, gdzie może kompleksowo zaangażować się w świat marki. Prywatnie miłośniczka mopsów, kryminałów i gotowania.

Pandemia przyspieszyła trendy widoczne od pewnego czasu w content marketingu. Internauci szukają dobrych jakościowo, ale coraz łatwiej przyswajalnych treści. Chcą szybko docierać do sedna, ale mieć możliwość pogłębienia tematu. Czy opiekunowie marek muszą inwestować w coraz więcej dostosowanego do tych potrzeb contentu? Może na początek wystarczy dobry recykling.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się