Event marketing znany i nieznanyEvent marketing znany i nieznanyEvent marketing znany i nieznanyEvent marketing znany i nieznany
Wiele tu jeszcze do odkrycia (fot. Serg Nvns/Fotolia)

Event marketing znany i nieznany

Event marketing znany i nieznany
Piotr Jaworowicz

Piotr Jaworowicz

-

Piotr Jaworowicz

Piotr Jaworowicz

Czym w gruncie rzeczy jest event marketing? Czy jest narzędziem komunikacji, czy osobną gałęzią marketingu? Gdzie szukać jego korzeni i jaką ma on przed sobą przyszłość?

Eventy, czyli co?

Jeszcze nie tak dawno o eventach pisano niemal wyłącznie w kontekście wyjazdów integracyjnych i motywacyjnych. Od kilku lat można jednak obserwować rosnącą popularność terminu event marketing. Pojawia się on w rozmaitych kontekstach i odnoszony jest do bardzo szerokiego spektrum działań określanych jako eventy. Nazywane są tak zarówno wydarzenia jednorazowe, z udziałem wąskiej grupy osób, jak też wielotysięczne, cykliczne imprezy masowe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się