0 1 0 0 2 18.03.2024 Dawid TelepskiDzięki AI wchodzimy na wyższy poziom obsługi klienta – refleksje praktykaDzisiejsze standardy obsługi klienta w niczym nie przypominają tych sprzed kilku, kilkunastu lat. Nasi konsultanci z contact center nadal korzystają ze słuchawek, ale to nie telefon jest ich głównym narzędziem kontaktu z klientem. Obsługują zapytania w blisko trzydziestu językach, w czym w dużej mierze wspierają ich technologie oparte na sztucznej inteligencji – zaznacza Dawid Telepski, dyrektor ds. contact center w LPP. customer experience martech obsługa klienta
0 7 0 0 14 24.09.2017 Szymon SzymczykByle dożyć do osobliwości. Pułapki technooptymizmuCzas odrzucić naiwny optymizm wobec technologii informacyjnych i dostrzec w końcu ich skomplikowane relacje z polityką, ekonomią i życiem społecznym. Na początek obalmy kilka popularnych przekonań. felieton trendy
0 1 0 0 63 18.09.2023 Mateusz PająkChatGPT – czarna skrzynka AIChatGPT to chatbot, o którym słyszał niemal każdy. Pozwala na tworzenie tekstów i opracowywanie informacji. Może też rozmawiać, kodować, przedstawiać dane oraz dokonywać wielu innych operacji bazujących na treściach. Został wytrenowany na ogromnej ilości danych, które zostały dopracowane przez oceny testerów i system nagród w czasie trenowania i udoskonalania modelu. „Czego tu się obawiać?” – można by zapytać. content marketing felieton marketing internetowy trendy
0 5 0 0 18 26.07.2018 RedakcjaJak być jeszcze bliżej klienta? – sklep w MessengerzeMobile staje się najważniejszym i najbardziej przyszłościowym kanałem komunikacji z klientami. Zmienia nawyki komunikacyjne konsumentów – także w e-handlu. Popularność Facebook Messengera sprawia, że i tam warto nawiązać kontakt z konsumentem i ułatwić mu zakupy. Obecnie dowolny e-sklep może to zrobić w prosty sposób dzięki nowej usłudze FastTony Messenger Shop. e-commerce handel detaliczny marketing internetowy marketing społecznościowy
0 3 0 0 1 11.02.2024 Albert StęclikKierunek Reklamy: dwa niezbędne komponenty celu marketingowegoW konkursie efektywności Effie wyszczególnia się trzy poziomy celów, które występują w marketingu. Są to: cele biznesowe, marketingowe oraz efektywnościowe. Ich odpowiednie ułożenie (właśnie w powyższej kolejności) pozwala marketerom dokładnie zrozumieć, co robią, a także stworzyć drabinę. Drabinę, którą można wejść na szczyt, ale i zejść na bardzo szczegółowy poziom celów. zarządzanie marką
0 2 0 0 3 12.06.2023 Rafał Hydzik, Jagoda RakowskaGen Z ucieka na Twittera, żeby… odpocząć od mediów społecznościowychTwitter – marketingowy kamień w bucie. Wystarczy wybrać się na niedługą przechadzkę po tamtejszych profilach znanych marek, by doznać poniekąd intrygującego, a zarazem surrealistycznego poczucia rzeczywistości wręcz postapokaliptycznej. Social media są w niej jakby reliktem przeszłości. Tymczasem, jak na złość, między tymi ruinami śmiało zagnieżdżają się nastolatki. Właśnie w tej nieoczywistości dopatrują się szans na budowanie takich więzi, jakich nie doświadczają nigdzie indziej. badania marketingowe marketing społecznościowy social media trendy
0 1 0 0 1 25.06.2019 Damian DefratykaCo dalej z tym influencer marketingiem?Influencer marketing ma za sobą czas niczym niezmąconych wzrostów, satysfakcji i genialnych wyników. Teraz pojawiają się refleksje nad jego faktyczną skutecznością, mierzalnością, a przede wszystkim przejrzystością. Wielu reklamodawców nadal uważa tę formę promowania się za skuteczną. Mimo to coraz częściej pada pytanie: co dalej z tym influencer marketingiem? content marketing influencer marketing marketing społecznościowy
0 3 0 0 1 18.10.2023 Tomasz TeodorczykTreści dziecięce na YouTube – jak ich ekspansja wpływa na działania reklamowe w tym serwisie?Dynamiczny rozwój YouTube to jedno z najważniejszych zjawisk w świecie mediów i marketingu w ostatniej dekadzie. W serwisie coraz liczniej zaczęły pojawiać się m.in. treści dziecięce. Humorystyczne wideo czy programy edukacyjne online stały się dla najmłodszych źródłem rozrywki i nauki. W ślad za tym zainteresowaniem pojawiły się też treści reklamowe. I co dalej? Jak zadbać, by przestrzeni zabawy i edukacji nie psuły nieodpowiednie materiały? marketing internetowy marketing społecznościowy wideomarketing
0 1 0 0 2 16.08.2023 Krzysztof MierzyńskiDisco polo w AI – fałszujący ChatGPTZnowu ta sztuczna inteligencja… No znowu, znowu – a to dopiero początek! Temat AI wraca jak zły pieniądz… albo jak disco polo. Ci, którzy na początku lat dwutysięcznych wieszczyli temu gatunkowi muzyki rychły zgon, przeżyli kilka lat temu mocne zaskoczenie. content marketing felieton martech trendy
0 1 0 0 1 1.08.2022 Albert StęclikInsight: Co robi? Reklamowy insight musi mieć zadanie [Nauki i nauczki dziadka]Kiedy zerkniemy do słownika języka angielskiego, przy słowie „Insight” zobaczymy dopisek „noun”. Czyli rzeczownik. Czytajmy dalej. Insight – „a clear, deep, and sometimes sudden understanding of a complicated problem or situation”. W wolnym tłumaczeniu: jasne, głębokie, a czasem nagłe zrozumienie skomplikowanego problemu lub sytuacji. Zbyt dowolne podchodzenie do tego terminu sprowadza jednak na marki przykre nauczki. Na przykład jakie? Zaraz wam to dziadek opowie. felieton zarządzanie marką