Marketing pędzi w zawrotnym tempie. Stale pojawiają się nowe trendy, a zaraz w ich miejsce wskakują następne. Social media, wideo, podcasty, influencer marketing… Trudno za tym wszystkim nadążyć. Dziś złapmy chwilę oddechu z kawą w dłoni. Bo e-mail marketing i SMS marketing, choć uważane za dinozaury, wciąż mają w sobie moc. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
To zadziwiające, że w erze zaawansowanych technologii sukces mogą zapewnić ci dwa kanały komunikacji wymyślone dekady temu. Pierwszy z nich, e-mail, powstał w 1965 roku. Z kolei jego młodszy partner, SMS marketing dobiega właśnie trzydziestki. Słodka tajemnica tkwi m.in. w tym, że większość konsumentów ma dziś smartfony podłączone 24 godziny na dobę do internetu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.