Red Bull, walkman, rower, czyli dlaczego coś, co nie powinno działać, jednak zadziałałoRed Bull, walkman, rower, czyli dlaczego coś, co nie powinno działać, jednak zadziałałoRed Bull, walkman, rower, czyli dlaczego coś, co nie powinno działać, jednak zadziałałoRed Bull, walkman, rower, czyli dlaczego coś, co nie powinno działać, jednak zadziałało
Dziwaczne, nieracjonalne – takie są początki niejednego produktu (fot. Pixabay)

Red Bull, walkman, rower, czyli dlaczego coś, co nie powinno działać, jednak zadziałało

Red Bull, walkman, rower, czyli dlaczego coś, co nie powinno działać, jednak zadziałało
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Podstawową funkcją marketingu jest tworzenie nowej wartości, której nikt wcześniej nie odkrył. Jak ważna jest ta funkcja, pokazują przykłady wielu nowych marek. Napojów energetycznych, rowerów czy odtwarzacza do słuchania oper w samolocie. Gdy powstawały, wydawały się dziwaczne albo wręcz głupie. A jednak zadziałały, a Red Bull stworzył nawet unikalny model biznesowy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się